Εν μέσω ανελέητης φιλολογίας για τον ηθοποιό που θα διαδεχθεί τον Daniel Craig στον ρόλο του Άγγλου υπερ-πράκτορα, η Aston Martin αναβιώνει με κάθε επισημότητα -και για πολύ περιορισμένο αιρθμό αντιτύπων- την θρυλική DB5 που πρωτοοδήγησε ο εμβληματικός Sean Connery στην ταινία «Goldfinger», πίσω στα 1964.
Δείτε ακόμα: Εκθαμβωτική η νέα Aston Martin DBS Superleggera (+video)
Και όταν λέμε την DB5 του James Bond, κυριολεκτούμε. Η βρετανική εταιρία ενώνει τις δυνάμεις της με τον Chris Corbould, βραβευμένο με Όσκαρ γκουρού των ειδικών εφέ που έχει σχεδιάσει πολλά από τα αυτοκίνητα του Bond, και θα κατασκευάσει 25 κομμάτια σχεδιασμένες σύμφωνα με τις αρχικές προδιαγραφές του μοντέλου. Καθεμία από τις 25 DB5 θα διαθέτει όλα τα γκάτζετ που είχε στη διακριτική του ευχέρεια ο υπέρμαχος της Βασίλισσας, μεταξύ των οποίων πτυσσόμενα πολυβόλα, εναλλασσόμενες πινακίδες και το αξέχαστο εκτινασσόμενο κάθισμα. Για ευνόητους λόγους τα πολυβόλα δεν είναι λειτουργικά, ενώ και το κάθισμα τοποθετείται μόνο κατόπιν υπεύθυνης δήλωσης του αγοραστή, η οποία διασφαλίζει πως δεν θα γίνει χρήση του-και αν γίνει, η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ατυχή έκβαση.
Διαβάστε επίσης: Η ζωή του Paul Walker θα γίνει ντοκιμαντέρ
Η DB5 έχει εμφανιστεί συνολικά σε 7 ταινίες (Goldfinger, Thunderball, GoldenEye, Tomorrow Never Dies, Casino Royale, Skyfall και Spectre) αλλοτε ως κύριο Bond car και άλλες φορές ως guest star. Το κόστος για να μπει -κυριολεκτικά- κάποιος στη θέση του James Bond ανέρχεται στα 3 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς μάλιστα να μπορεί να κινηθεί σε δημόσιο δρόμο, καθότι οι προδιαγραφές δεκαετίας 60 και ο πρόσθετος εξοπλισμός (βλέπε γκάτζετ) καθιστούν αδύνατη την εξασφάλιση έγκρισης τύπου. Οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το 2020.