Το Hyundai i10 λανσαρίστηκε εδώ και λίγο καιρό στη νέα, τρίτη κατά σειρά γενιά του, όπου παρουσιάζεται πιο πλήρες και ολοκληρωμένο από ποτέ, με χαρακτηριστικά μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ήδη όμως από την πρώτη του γενιά που παρουσιάστηκε το 2007, σήμανε τη μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το Atos που αντικατέστησε.
Ακόμα και σήμερα, το πρώτο i10 σημειώνει μεγάλη ζήτηση στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αφού πρόκειται για ένα αξιόπιστο, πρακτικό και προσιτό σε τιμή αυτοκίνητο πόλης. Αναμενόμενα, τα περισσότερα έχουν «γράψει» αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, ωστόσο υπάρχουν και ορισμένες εξαιρέσεις από τον κανόνα. Μια τέτοια περίπτωση που πετύχαμε στο διαδίκτυο, είναι το εικονιζόμενο i10 1.1 λτ. του 2009, το οποίο έχει διανύσει μόλις 20.470 χιλιόμετρα και πωλείται για 6.350 ευρώ. Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες της αγγελίας που προέρχονται από εμπορία στη Γερμανία (δείτε τη εδώ), το εικονιζόμενο i10 φαίνεται πολύ καλά διατηρημένο και προσεγμένο, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του, χωρίς φθορές στο τιμόνι, επενδύσεις και χειριστήρια.
Επίσης, αναφέρεται πλήρες ιστορικό service, με το τελευταίο να έχει γίνει στις 8 Δεκεμβρίου 2020, στα 20.461 χλμ. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει ABS, μετωπικούς αερόσακους, ηχοσύστημα, air condition και κεντρικό κλείδωμα. Βασική έλλειψη είναι τα ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, ωστόσο αυτά μπορούν να προστεθούν.
Το i10 είναι σε θέση να κινηθεί με ασφάλεια εντός και εκτός πόλεως, όπου ο κινητήρας των 1.1 λίτρων είναι επαρκής για να το κινήσει σε αξιοπρεπείς ρυθμούς. Το 1.1 λτ. 4κύλινδρο 12βάλβιδο μηχανικό σύνολο, ισχύος 67 ίππων και 98 Nm ροπής προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 15,6 δλ. και τελική ταχύτητα 156 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ.
Το πρώτης γενιάς Hyundai i10 διακρίνεται ακόμα και με τα τωρινά δεδομένα για το καλής ποιότητας εσωτερικό του, το οποίο δεν θυμίζει κάποιο οικονομικό σε τιμή αυτοκίνητο πόλης, αφού δεν υπάρχει ακάλυπτη μεταλλική επιφάνεια. Επίσης, προσφέρει αρκετά καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές (225 λίτρα).