Η κατηγορία των κουπέ αυτοκινήτων πάντοτε απευθύνονταν σε ένα ειδικό κοινό που αναζητούσε ένα σπορ αυτοκίνητο, κάνοντας όμως συμβιβασμούς σε ανέσεις, χώρους και πρακτικότητα. Παράλληλα οι τιμές τους ήταν υψηλότερες από πιο «απλών» χάτσμπακ μοντέλων, ενώ η άνοδος των SUV μαζί με τα τύπου κουπέ SUV μείωσε σημαντικά τη ζήτησή τους.
Από τα τελευταία προσιτά κουπέ και μάλιστα με πολύ δυναμική σχεδίαση, ήταν το δεύτερης γενιάς Hyundai Coupe. Παρουσιάστηκε το 2001 και σταμάτησε για πάντα να παράγεται το 2008. Έγινε ένα facelift το 2006, ωστόσο ποτέ δεν ήρθε στην Ελλάδα. Πιο δημοφιλής κινητήρας στη χώρα μας ήταν ο 1.600άρης των 105 ίππων, ενώ στην Ελλάδα υπήρξε και η έκδοση S145 με προσθήκη turbo και αύξηση της ισχύος στους 145 ίππους και 190 Nm ροπής. Πιο πάνω βρίσκονταν ο 2λιτρος των 143 ίππων και στην κορυφή ο «μελωδικός» 2.7 V6 των 167 ίππων.
Το εικονιζόμενο Hyundai Coupe τραβάει το ενδιαφέρον γιατί έχει πάρα πολύ λίγα χιλιόμετρα. Πρόκειται για μοντέλο του 2005 εφοδιασμένο με το 2λιτρο μοτέρ και με μόνο 23.473 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, χωρίς βαψίματα και δίδεται εγγύηση για το σασί και το χρώμα. Είχε κατατεθειμένες πινακίδες για 8-9 χρόνια, επανήλθε σε κίνηση το 2019 και κατατέθηκαν ξανά οι πινακίδες του 2021. Ήταν παρκαρισμένο σε κλειστό πάρκινγκ και έχουν αλλαχτεί μπαταρία, ιμάντες και λουρί δυναμό.
Ο πωλητής ζητά το ποσό των 6.700 ευρώ, αν και βασικό «αγκάθι» είναι το 2λιτρο μοτέρ που συνεπάγεται 630 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Σχετικά με τις επιδόσεις του μηχανικού αυτού συνόλου, αποδίδει 143 ίππους και 186 Nm ροπής, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 208 χλμ./ώρα.