To Honda Jazz έχει ξεχωρίσει όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στις αγορές (από το 2002 στην Ευρώπη) για την πρακτικότητα και την αξιοπιστία του, χαρακτηριστικό που επιβεβαιώνουν και διάφορες έρευνες αξιοπιστίας. Πλέον, στην υπάρχουσα τέταρτη γενιά του διατίθεται αποκλειστικά ως full hybrid και συν τοις άλλοις προσφέρει και χαμηλή κατανάλωση. Πρόσφατα παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Jazz, το οποίο σύντομα θα λανσαριστεί και στην Ελλάδα.
Ανάμεσα στα πιο ενδιαφέροντα Jazz ήταν και το δεύτερης γενιάς, το οποίο ξεκίνησε να πωλείται στην Ευρώπη το 2008, με τους κινητήρες 1.2 λτ. 90 PS και 1.4 λτ. 100 PS. Το 2010 έκανε την εμφάνισή του και το πρώτο υβριδικό με κινητήρα 1.3 λτ. και συνδυαστική απόδοση 98 ίππων. Το εικονιζόμενο είναι το 1.400άρι και το οδόμετρό του έχει μόλις 5.686 χιλιόμετρα, παρά το γεγονός ότι έχει ταξινομηθεί το Νοέμβριο του 2014. Σύμφωνα με την αγγελία που προέρχεται από ιδιώτη στην πόλη Όμπερχαουζεν της Γερμανίας, το αυτοκίνητο είναι σπάνιο, γιατί εκτός από το ότι είναι ουσιαστικά σαν καινούργιο, αφορά και την πλούσια έκδοση Si. Το ποσό των 12.200 ευρώ που ζητάει είναι λογικό με βάση τα δεδομένα του αυτοκινήτου και φαίνεται να είναι μια καλή ευκαιρία για όποιον ψάχνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Ο κινητήρας 1.4 i-VTEC με τους 100 ίππους και τα 127 Nm ροπής παρουσιάζει πολύ καλά στο σύνολό του χαρακτηριστικά, αφού είναι ελαστικός, ανεβάζει εύκολα ρυθμούς, συνδυάζεται με ένα άψογο σε αίσθηση 5άρι κιβώτιο και δεν καίει πολύ βενζίνη. Η Honda ανακοίνωνε 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ., τελική ταχύτητα 182 χλμ./ώρα και μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ.
Μεγάλο προσόν και του δεύτερης γενιάς Honda είναι οι πολύ άνετοι χώροι στο εσωτερικό του, οι οποίοι δεν θυμίζουν σε τίποτα ένα μικρό αυτοκίνητο με μήκος 3,9 μέτρα. Στο πίσω μέρος της καμπίνας υπάρχει αρκετός αέρας για πόδια – κεφάλι, ενώ τα καθίσματα «Magic Seats» σηκώνονται και αναδιπλώνονται.