Η Mercedes το κατάφερε και νίκησε την Tesla στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, μιας και το σύστημα της γερμανικής εταιρείας έλαβε την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών για την διάθεση του Drive Pilot.
Με αυτό τον τρόπο η μάρκα με σήμα το αστέρι κατάφερα να «πάρει κεφάλι» από την Tesla, μιας και μπορεί πουλήσει το πακέτο Drive Pilot σε μελλοντικά της μοντέλα. Το συγκεκριμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ορισμένα τμήματα της autobahn στη Γερμανία, με την ταχύτητα όμως να μην ξεπερνάει τα 60 χλμ./ώρα. To Drive Pilot εγκρίθηκε για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3, ένα σκαλοπάτι πιο ψηλά από το Autopilot Επιπέδου 2 της Tesla. Αυτό μεταφράζεται πως ο οδηγός θα μπορεί να αφήσει το τιμόνι, αρκεί η Mercedes του να κινείται έως και την ταχύτητα που αναφέραμε παραπάνω. Το Drive Pilot θα ενσωματωθεί στις ναυαρχίδες της μάρκας S-Class και EQS στα μέσα του 2022. Προς το παρόν η έγκριση αφορά τη Γερμανία, με τους ιθύνοντες της Mercedes να δηλώνουν πως βολιδοσκοπούν την έγκριση και σε άλλες χώρες, όπως στην Κίνα και στις ΗΠΑ. Ο μεγάλος σκόπελος που δεν κατάφερε να ξεπεράσει η εταιρεία του Elon Musk ήταν ένα τοπικό δικαστήριο που απέρριψε πέρσι τη σχετική αίτηση της εταιρείας του Elon Musk για το σύστημα Autopilot, λέγοντας ότι η αυτοκινητοβιομηχανία παραπλάνησε τους καταναλωτές σχετικά με τις δυνατότητές του.
Πώς δουλεύει το Drive Pilot;
Τα χειριστήρια για την ενεργοποίηση του συστήματος βρίσκονται αριστερά και δεξιά, εντός της στεφάνης του τιμονιού, εκεί ουσιαστικά που βρίσκονται οι αντίχειρες όταν κρατάμε το τιμόνι. Όταν το σύστημα είναι «On», οι πολυπληθείς αισθητήρες του ελέγχουν κάθε παράμετρο κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, όπως την ταχύτητα και την απόσταση, κρατώντας πάντοτε το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας του. Το Drive Pilot για τη λειτουργία του χρησιμοποιεί τους αισθητήρες που υπάρχουν στο πακέτο υποστήριξης οδήγησης της Mercedes, ενώ έχουν προσαρτηθεί ορισμένοι ακόμα, όπως το LiDAR, αλλά και μια κάμερα στο πίσω παράθυρο. Αυτή σε συνδυασμό με ειδικά μικρόφωνα, μπορεί να ανιχνεύσει τυχόν οχήματα έκτακτης ανάγκης, παραχωρώντας την αναγκαία προτεραιότητα. Τέλος υπάρχει κι ένας ψηφιακός χάρτης υψηλής ανάλυσης που είναι συμβατός με over-the-air αναβαθμίσεις.