Η Nissan έχει μακροχρόνια ιστορία στα σπορ αυτοκίνητα, από τα θρυλικά μοντέλα της σειράς «Ζ», έως τον «Godzilla», το πολυπόθητο GT-R. Κάποια πρωτότυπα με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά για την εποχή τους δεν βγήκαν ποτέ στην παραγωγή, όπως ισχύει και για το εικονιζόμενο MID 4 Type II, που έκανε ντεμπούτο στην 27η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, το 1987. Νωρίτερα όμως, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 1985 είχε παρουσιαστεί το πρώτης γενιάς MID 4 Type I.
Το πιο νέο πρωτότυπο sportscar της Nissan θυμίζει αμέσως ειδικά από μπροστά, το πρώτης γενιάς Honda NSX, που έκανε πρεμιέρα το 1989 και βγήκε στην παραγωγή το 1990. Το MID 4 Type II είχε μήκος 4.300 χλστ., πλάτος 1.860 χλστ., ύψος 1.200 χλστ. και μεταξόνιο 2.540 χλστ., ενώ ζύγιζε 1.400 κιλά. Χαρακτηριστικά του γνωρίσματα αποτελούσαν το «μυτερό» εμπρός άκρο, τα αναδιπλούμενα φώτα και οι αεραγωγοί στα πλαϊνά. Πίσω διακρίνονταν ο αεραγωγός πάνω από το καπό και το ενιαίο, σχεδόν παραλληλόγραμμο πάνελ με τα φώτα. Το εσωτερικό του ήταν κομψό και πολυτελές, με τη χαρακτηριστική καμπύλη διάταξη (όπως και στο Honda NSX).
Η ονομασία του MID 4 προέρχεται από την τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο του αμαξώματος και την ύπαρξη της τετρακίνησης. Το μηχανικό σύνολο που το κινούσε ήταν το 3.0 λτ. V6 DOHC twin-turbo VG30DETT, με intercooler και απόδοση 330 ίππων στις 6.800 σ.α.λ. και ροπή 382 Nm στις 3.200 σ.α.λ. Οι αναρτήσεις του αποτελούνταν από διπλά ψαλίδα εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και τα φρένα από αεριζόμενους δίσκους και στους τέσσερις τροχούς. Το 2θέσιο σπορ πρωτότυπο αυτοκίνητο εκείνης της εποχής πάταγε σε ζάντες 16 ιντσών και φορούσε ελαστικά διαστάσεων 235/55 εμπρός και 255/50 πίσω.
Τελικά το μοντέλο αυτό δεν πωλήθηκε ποτέ, όμως πολλές από τις νέες τεχνολογίες του εφαρμόστηκαν στο Nissan 300ZX (Z32) που κυκλοφόρησε το 1989 και στο Skyline GT-R (R32).
Δείτε το Nissan MID 4 Type II και στο παρακάτω βίντεο: