Πολλά χρόνια πριν τα αυτοκίνητα με τους turbo downsized κινητήρες κατακλύσουν την αγορά, υπήρχαν κάποια ελάχιστα μοντέλα με υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα μικρής χωρητικότητας. Ορισμένα ήταν διαθέσιμα μόνο στις αγορές που κατάγονταν, όπως ήταν και το Nissan Sunny 1.5 Turbo (B11), το οποίο πωλούνταν μόνο στην Ιαπωνία.
Δείτε ακόμα: Πόσο κοστίζει το leasing ενός Nissan GT-R;
Το 5ης γενιάς Nissan Sunny ήταν και το πρώτο με κίνηση στον εμπρός άξονα. Παρουσιάστηκε το 1981 στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, ενώ ένα χρόνο αργότερα λανσαρίστηκε και στην Ευρώπη. Όπως κάθε Sunny, έτσι και αυτό έγινε δημοφιλές στην Ελλάδα και εκτός από επιβατικό κυκλοφορούσε και ως περιπολικό. Πιο γνωστό στη χώρα μας ήταν με τον 1.3 λτ. κινητήρα των 75 ίππων, όμως ειδικά για την ελληνική αγορά υπήρχε (για φορολογικούς λόγους) και έκδοση με 1.000άρι μηχανικό σύνολο των 50 ίππων.
Δείτε ακόμα: Νέο ηλεκτρικό Nissan Ariya με έως 394 ίππους
Τον Σεπτέμβριο του 1982 έκανε την εμφάνισή του το πιο δυνατό Sunny 1.5 Turbo με ψεκασμό. Η απόδοσή του 4κύλινδρου μηχανικού συνόλου έφτανε τους 115 ίππους (έναντι 85 PS το ατμοσφαιρικό) στις 5.600 σ.α.λ. και τα 170 Nm ροπής στις 3.200 σ.α.λ., ενώ συνδυαζόταν με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο 3 ταχυτήτων. Το βάρους 850 κιλών σπορ μικρομεσαίο σεντάν της εποχής επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 9 δλ. και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 180 χλμ./ώρα (με το μηχανικό κιβώτιο).
Δείτε ακόμα: Όλα τα ιαπωνικά μοντέλα τούρμπο της ελληνικής αγοράς
Σε σχέση με τις πιο νορμάλ εκδόσεις, το Sunny 1.5 Turbo ξεχώριζε εξωτερικά από τις χρυσαφί ζάντες, τα προστατευτικά διακοσμητικά στα πλαϊνά, τα λογότυπα TURBO στις πίσω πόρτες και στο καπό του πορτμπαγκάζ και τη νίκελ απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό τον σπορ χαρακτήρα του τόνιζαν τα καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη, ο πλήρης ενδείξεων πίνακας οργάνων με το πορτοκαλί φόντο, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι και η πρόσθετη κονσόλα.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Nissan Almera 1.6 λτ. 200 PS; (+video)