Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης αποτελούσαν πριν μερικά χρόνια προνόμιο των σπορ αυτοκινήτων ή των κορυφαίων εκδόσεων κάποιων μοντέλων. Πλέον όμως, χρησιμοποιούνται ευρέως, ακόμα και από μίνι αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης. Το downsizing έχει κυριαρχήσει, αφού διατίθενται πάρα πολλές επιλογές μικρών turbo μοτέρ, κυρίως μεταξύ 1.0 λτ. έως 1.5 λτ.
Ωστόσο, παλαιότερα υπήρξαν απλά μοντέλα με μικρής χωρητικότητας turbo κινητήρες βενζίνης. Ένα από αυτά ήταν το γνωστό Nissan Cherry N12 (ή Pulsar), αλλά στην άγνωστη για πολλούς Turbo έκδοση. Χαρακτηριστικό που αναγράφονταν στα πλαϊνά τμήματα και των τριών τύπων αμαξωμάτων (3θυρο, 5θυρο και σεντάν). Εξωτερικά, σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις διαφοροποιούνταν ακόμα από την προσθήκη ζαντών αλουμινίου 13 ιντσών, τα μαύρα τμήματα χαμηλά στα πλαϊνά, το λογότυπο Turbo στο εμπρός σπόιλερ και την κόκκινη ρίγα πάνω από τον μπροστινό προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό, τον πιο σπορ χαρακτήρα του τόνιζαν τα εμπρός καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη και τα λογότυπα TURBO, το ταμπλό με τις ασημί επενδύσεις, το δερμάτινο τιμόνι και οι πιο πολλές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων. Μεταξύ αυτών ήταν και o δείκτης πίεσης για το turbo.
Στην Ευρώπη το Nissan Cherry N12 ήταν δημοφιλές με τους μικρότερους κινητήρες Αυτοί ήταν ο βασικός 1.000άρης με τους 50 ίππους, ο 1.3 λτ. με 60 ίππους και ο 1.5 λτ. με 75 ίππους. Επίσης, υπήρχε και ένας 1.700άρης πετρελαίου (χωρίς turbo) με μόλις 54 ίππους. Το κορυφαίο στην γκάμα Cherry 1.5 Turbo με το Ε15ΕΤ μηχανικό σύνολο των 8 βαλβίδων και 4 κυλίνδρων, είχε απόδοση 114 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 162 Nm ροπής στις 3.200 σ.α.λ. Η κίνηση περνούσε στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 5 ταχυτήτων.
Το μικρομεσαίο GTi μοντέλο της Nissan της δεκαετίας του ΄80 δεν τα πήγε καλά εμπορικά, ούτε έλαβε θετικές κριτικές στις δοκιμές. Τα μέτρια ελαστικά της Dunlop με τις 13άρες ζάντες (175/70 R13), η σκληρή ανάρτηση, το «ψάρεμα» του τιμονιού στην επιτάχυνση και η απότομη εμφάνιση της ισχύος, ήταν ορισμένα από τα βασικά του μειονεκτήματα. Σήμερα, τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ, αφού για παράδειγμα το Nissan Juke με τον 1.000άρη turbo κινητήρα αποδίδει 114 ίππους και χωρίς τις υπόλοιπες παρενέργειες του μακρινού συγγενή του.