Η Mach 1 αποτελεί μια από τις πιο ιστορικές εκδόσεις της Mustang, κάνοντας την πρώτη της εμφάνιση το 1969 και συνεχίζοντας ακάθεκτη μέχρι το 1978. Έκτοτε, επανεμφανίστηκε μόλις μία φορά και για ένα χρόνο, το 2003-2004. Μέχρι φέτος, που επανέρχεται δριμύτερη και περνάει τον Ατλαντικό. Αλλά με απώλειες.
Η νέα Mach 1 κάνει comeback έπειτα από 17 χρόνια, ενσωματώνοντας στοιχεία από τις Shelby GT350 και GT500. Αεραγωγοί προφυλακτήρα και φλας, ψυγείο λαδιού, πολλαπλή εισαγωγής και αντάπτορας στο φίλτρο λαδιού, όπως και εμπρός-πίσω υποπλαίσιο ανάρτησης προέρχονται από την GT350. Το σύστημα ψύξης του πίσω άξονα, οι σύνδεσμοι σύγκλισης πίσω και ο διαχύτης είναι παρμένα απευθείας από το ισχυρότερο Ford παραγωγής όλων των εποχών. Τα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ είναι στάνταρ, όπως και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο της Tremec, ενώ προαιρετικά διατίθεται 10άρι αυτόματο.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει η Shelby GT500 στην Ευρώπη;
Εμφανισιακά, η Mach 1 διακρίνεται για τις μαύρες 19άρες, που παραπέμπουν στις Magnum 500 του μοντέλου από το 1969, σε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S. Επτά χρώματα είναι διαθέσιμα (Iconic Silver, Shadow Black, Oxford White, Velocity Blue, Twister Orange, Race Red και Grabber Yellow), με τις χαρακτηριστικές μαύρες λωρίδες στο καπό και το πλάι να προσφέρονται σε κόκκινο ή άσπρο περίγραμμα. Το Fighter Jet Gray χρώμα είναι αποκλειστικό για τη Mach 1 και συνδυάζεται με πορτοκαλί πινελιές στις λωρίδες.
Για τους πιο γρήγορους, υπάρχει το πακέτο Handling. Οι τροχοί προέρχονται από την GT500, σε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, όπως και τα ρυθμιζόμενα top mounts εμπρός, αλλά και το αεροδυναμικό πακέτο (splitter εμπρός και spoiler πίσω). Σύμφωνα με τη Ford, η Mach 1 με το Handling Package παράγει 150% περισσότερη κάθετη δύναμη από την απλή Mustang GT! Πάμε και στα του κινητήρα τώρα.
Σε Αμερική και Αυστραλία, ο 5.0 Ti-VCT V8 αποδίδει 486 ίππους και 569 Nm ροπής. Όσους και η Mustang Bullitt, που επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,4 δλ. και φτάνει μέχρι τα 260 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορίζομενη). Η Ford δεν ανακοινώνει ακόμα επιδόσεις για τη Mach 1, όμως δεδομένου πως η απόδοση είναι ταυτόσημη με της Bullitt και το βάρος παρεμφερές, η χειροκίνητη λογικά θα κινείται στον ίδιο ρυθμό. Η ευρωπαϊκή, ωστόσο, δεν θα είναι τόσο γρήγορη. Κι αυτό, διότι στη Γηραιά Ήπειρο ο 5λιτρος V8 αποδίδει 26 ίππους και 40 Nm λιγότερα (κάτι που ισχύει και για την Bullitt).
Δείτε ακόμα: Τζάμπα ρεύμα για τη Mustang Mach-E από τη Ford
Ο λόγος δεν είναι άλλος από τους ρύπους. Οι νόρμες Euro6d-TEMP έκριναν επιτακτική την αναθεώρηση των χαρτών ανάφλεξης και την προσθήκη ισχυρότερων καταλυτών, φιμώνοντας «φιμώνοντας» το μοτέρ στα 460 άλογα και 529 Nm ροπής. Σε σχέση με την απλή V8 GT, η απόδοση αυξάνεται κατά 10 ίππους (ίδια η ροπή). Οι τιμές θα ανακοινωθούν εντός του μηνός.