Η επιλογή ενός αυτοκινήτου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ανάλογα με τα «θέλω» του εκάστοτε αγοραστή. Για παράδειγμα, αυτοί που έχουν οικογένεια θέτουν ως βασικές προτεραιότητες τους άνετους χώρους για τους επιβάτες και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ, προκειμένου να χωράει όσο το δυνατό περισσότερες αποσκευές σε ένα ταξίδι.
Δείτε ακόμα: Ετοιμοπαράδοτα SUV Skoda με πολλαπλά οφέλη
Τα μικρομεσαία χάτσμπακ και τα SUV αποτελούν τη συνηθέστερη επιλογή, καθώς διαθέτουν στην πλειοψηφία τους αρκετούς χώρους και προσφέρονται σε προσιτές τιμές. Μια κατηγορία που στην Ελλάδα δεν άκμασε ποτέ (εν αντιθέσει με την υπόλοιπη Ευρώπη), είναι τα στέισον βάγκον αυτοκίνητα. Τέτοια μοντέλα διατίθενται κυρίως στα μικρομεσαία και μεσαία και κοστίζουν παραπάνω χρήματα από τα 5θυρα. Υπάρχει όμως, το ένα και μοναδικό μικρό στέισον βάγκον της αγοράς, με το πολύ μεγάλο πορτ μπαγκάζ και τις οικονομικές τιμές, αλλά πλέον πωλείται μόνο ως μεταχειρισμένο, αφού εδώ και λίγο καιρό δεν υπάρχει στους τιμοκαταλόγους της Skoda (στην Ελλάδα).
Πρόκειται για την Fabia Combi, η οποία στην υπάρχουσα γενιά της εμφανίστηκε το 2014, αλλά στην Ελλάδα λανσαρίστηκε στα τέλη του 2018, μαζί με την ανανέωση του μοντέλου. Το μήκος της φτάνει τα 4.257 χλστ. (3.997 χλστ. η χάτσμπακ), με τους επιπλέον πόντους να έχει προστεθεί στο πίσω άκρο, αφού το μεταξόνιο είναι ίδιο στα 2.470 χλστ.
Δείτε ακόμα: Γιατί τα νέα Skoda έχουν διάκτινο τιμόνι;
Χάρη σε αυτή την επιμήκυνση έχει μεγαλώσει το πορτ μπαγκάζ στα 530 λίτρα (330 λτ. η χάτσμπακ Fabia), ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.395 λίτρα. Επιπλέον, το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας του πίσω καπό και η πολύ εύκολη αναδίπλωση της εταζέρας, διευκολύνουν πολύ τη φόρτωση – εκφόρτωση μεγάλων αντικειμένων.
Στη χώρα μας, η 3ης γενιάς Fabia Combi, πωλούνταν πριν από δύο χρόνια με τους κινητήρες 1.0 MPI 75 PS (από 11.680 ευρώ), 1.0 TSI 95 PS (από 13.680 ευρώ) και 1.0 TSI 110 PS (από 15.580 ευρώ). Σήμερα, στα μεταχειρισμένα μπορεί να βρει κανείς την τελευταία Fabia Combi με λίγα χιλιόμετρα και σε χαμηλές τιμές. Μάλιστα, λέγεται ότι και η επόμενη Fabia θα συνεχίσει να έχει στέισον βάγκον έκδοση, γιατί προφανώς στην υπόλοιπη Ευρώπη συνεχίζει να έχει ζήτηση.
Δείτε ακόμα: Ποια καινοτομία είχε το Skoda Superb B6;