Μετά το πλήρως ηλεκτρικό SUV της Fisker, το Ocean, και το επερχόμενο συμπαγές Fisker Pear EV, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έρχεται ένα σπορ grand tourer που ονομάζεται Project Ronin. Ο Henrik Fisker, ο σχεδιαστής πίσω από τη νέα μάρκα EV που κάποτε σχεδίαζε για τη BMW και την Aston Martin, ισχυρίζεται ότι το νέο GT θα έχει στόχο να επιτύχει «τη μεγαλύτερη αυτονομία στον κόσμο για ένα EV παραγωγής» σε συνδυασμό με υψηλό επίπεδο απόδοσης όταν ξεκινήσει η παραγωγή του, γύρω στα τέλη του 2024.
Από πού προέρχεται το όνομα Ronin; Ο Fisker ισχυρίζεται ότι το όνομα προέρχεται από την ταινία του 1998 με τίτλο Ronin, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, και είναι αναγνωρισμένη για τις πολλές υπέροχες καταδιώξεις με αυτοκίνητο. Αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, ότι ταιριάζει με τους σχεδιαστικούς στόχους της Fisker για τη «δημιουργία ενός φουτουριστικού σπορ αυτοκινήτου Grand Touring κατάλληλου για μακρινά οδικά ταξίδια μεταφέροντας τέσσερις ενήλικες και τις αποσκευές τους». Για την ιστορία, μόνη αποσκευή στην ταινία Ronin είναι ένας μυστηριώδης χαρτοφύλακας, μερικά όπλα και ένα μπαζούκα.
Η Fisker υπόσχεται ότι το Ronin GT θα διαθέτει ελαφριά υλικά και θα επικεντρώνεται στη συνολική οδηγική εμπειρία. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει ενεργά αεροδυναμικά εξαρτήματα και μια ενσωματωμένη μπαταρία, οι ιδιαιτερότητες της οποίας δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. Η Fisker υπόσχεται «μοναδικές πόρτες» και ένα πολυτελές εσωτερικό που πηγαίνει σε μια «νέα, προηγμένη» σχεδιαστική κατεύθυνση, μακριά από τα άλλα δύο μοντέλα SUV της εταιρείας.
Είναι πιθανό το νέο Ronin GT να γίνει το πιο ακριβό μοντέλο στη σειρά της Fisker. Το Ocean ξεκινά από 35.400 ευρώ (με τη σημερινή ισοτιμία ευρώ/δολαρίου) και το επερχόμενο Fisker Pear φέρεται να ξεκινά από περίπου 28.300 ευρώ, αλλά ένα πολυτελές αυτοκίνητο GT πιθανότατα να κοστίζει πολύ περισσότερο. Η Fisker ισχυρίζεται ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για την παραγωγή του Ocean SUV της, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα μέχρι τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους. Το Project Ronin πρόκειται να κάνει το πλήρες ντεμπούτο του τον Αύγουστο του 2023 και να τεθεί σε παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2024.