Τα pickup οχήματα ή αλλιώς τα ευρέως γνωστά ως «αγροτικά», είναι απαραίτητα εργαλεία δουλειάς για πάρα πολλά επαγγέλματα που σχετίζονται με την ύπαιθρο, αλλά και αναψυχής για τους λάτρεις της περιπέτειας. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν σημαντικές απουσίες από την αγορά των καινούργιων pickup (π.χ. Nissan Navara και Mitsubishi L200), όμως υπάρχουν και τα πιο φρέσκα Ford Ranger και Volkswagen Amarok.
Μία από τις εταιρείες που ήταν δημοφιλής στα μικρότερα pickup ήταν η Fiat με τα Strada και Fiorino (από το 2007 είναι μόνο van). To 2016 εισήλθε στα δημοφιλή ημιφορτηγά pickup με το Fullback, το οποίο ήταν ένα Mitsubishi L200 με τα σήματα της Fiat. Από το 2019 και μετά που σταμάτησε η διάθεσή του, δεν υπήρξε διάδοχος ή κάποιο άλλο μοντέλο. Πολύ μακριά όμως από την Ελλάδα και την Ευρώπη και συγκεκριμένα στη Λατινική Αμερική, τα pickup Fiat Strada και Toro είναι δημοφιλή. Ειδικά το μεγαλύτερο και πιο σκληροτράχηλο Toro παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και δεν αποκλείεται να είχε μια αξιόλογη πορεία και στην Ευρώπη.
Το δυναμικό και μυώδες αμάξωμα του Fiat Toro έχει μήκος 4.915 χλστ., πλάτος 1.844 χλστ., ύψος 1.746 χλστ. και μεταξόνιο 2.990 χλστ. Η μεγάλη μάσκα, τα μακρόστενα διπλά φωτιστικά σώματα και οι έντονα ανάγλυφες επιφάνειες αποτελούν ορισμένα βασικά του σχεδιαστικά γνωρίσματα. Πολύ μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, όπου κυριαρχεί η μεγάλη κάθετη οθόνη των 10,1 ιντσών (υπάρχει και 8,4 ιντσών). Επίσης, εξοπλίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη των 7 ιντσών, μαζί με διάφορα ακόμα συστήματα, όπως αυτόνομη πέδηση διατήρηση της λωρίδας κ.λπ.
Ο πετρελαιοκινητήρας που εφοδιάζει το Fiat Toro είναι 2λιτρος με ισχύ 170 ίππων και 350 Nm ροπής, συνδυασμένος με αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων και τετρακίνηση και με επιλογή 4WD Low. Επίσης προσφέρεται με τον 1.3 Turbo των 185 ίππων και 270 Nm ροπής με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Στη βάση τοποθετείται το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1.8 λτ. με 139 ίππους και 6άρι αυτόματο κιβώτιο.