Τα θεριά της γκάμας Audi RS σύντομα αναμένεται να αποκτήσουν ηλεκτρικά «αδερφάκια», με πρωτεργάτη την έκδοση παραγωγής του e-tron GT Concept.
Τα πλάνα της Audi Sport αφορούν τον εξηλεκτρισμό των RS, με υβριδικές εκδόσεις να βρίσκονται εν εξελίξει. Κάτι που δεν θα μπορούσε να μην ισχύει για αμιγώς ηλεκτρική μορφή, ειδικά με την επένδυση που έγινε στο SUV e-tron. Η έκδοση παραγωγής του GT θα έχει εκδόσεις S και RS, με την τελευταία ενδεχομένως να μοιράζεται την απόδοση των 761 ίππων και 1.050 Nm ροπής της όμορης Porsche Taycan Turbo S. Όπως η Porsche, αλλά και το GT Concept, την κίνηση αναλαμβάνουν 2 ηλεκτροκινητήρες (ένας στον εμπρός κι ένας στον πίσω άξονα). Στο GT η απόδοση φτάνει τους 590 ίππους, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 3,5 δλ. και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία ξεπερνά τα 400 χλμ.
Δείτε ακόμα: Το φρενάρισμα του Audi E-Τron αψηφά την λογική (+video)
Η Taycan προσφέρεται σε 3 διαφορετικές εκδόσεις, με ανάλογες διαφορές στην ιπποδύναμη και την αυτονομία: 530-571 ίπποι και 407-460 χλμ. για την 4S, έως 680 ίππους και 412 χλμ. η Turbo, με την Turbo S να φτάνει μέχρι τα 761 άλογα και 450 χλμ. Οι Γερμανοί δεν αποσαφηνίζουν αν θα υπάρχει αντίστοιχος διαχωρισμός στο e-tron GT. Δηλαδή αν το βασικό θα είναι παραλλαγή της Taycan 4S, το S της Turbo και το RS της Turbo S, όμως με βάση τους συσχετισμούς του VW Group κάτι παρόμοιο αναμένεται.
Διαβάστε επίσης: O Ζιντάν «μαγεύει» με Audi RS 3 Sportback
Εκτός του GT, γρήγορες εκδόσεις θα λάβει και το κανονικό e-tron, εν είδει ηλεκτροκίνητου SQ8 και RS Q8. Οι προθέσεις της Audi θα έχουν ξεκαθαρίσει μέχρι το 2022, όπου είναι προγραμματισμένο να ντεμπουτάρουν τα GT και e-tron/ e-tron Sportback S/RS. Να σημειωθεί πως στόχος του Ίνγκολσταντ, είναι ολόκληρη η επόμενη γενιά των RS (βλέπε RS 3, RS 4, RS 5, RS 6, RS 7, RS Q8) να διαθέτει τη συνδρομή ηλεκτρικών μοτέρ.