Η όρεξη των Ιαπώνων άνοιξε για τα καλά, ως φαίνεται, καθώς μετά το καταιγιστικό GR Yaris η Toyota ετοιμάζει την αντίστοιχη έκδοση του Corolla!
Σύμφωνα με το Auto Express, από όπου και το πειστικότατο rendering μέσω Avarvarii, ο G16E-GTS του κορυφαίου Yaris θα πάρει θέση στο μηχανοστάσιο και του GR Corolla. Ο τρικύλινδρος τούρμπο των 1.6 λίτρων αποδίδει 261 άλογα και 360 Nm ροπής στο ευρωπαϊκό GR Yaris, ενώ στο JDM η απόδοση ανεβαίνει στους 272 ίππους! Η ίδια αναμένεται αναλογία να ισχύσει και στο Corolla, αν και δεν αποκλείεται το μοτέρ να εμφανιστεί ελαφρώς de-tuned στα 250 άλογα. Ο συνδυασμός με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι σίγουρος, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα διατηρηθεί και το σύστημα τετρακίνησης GR-FOUR, τοποθετώντας το GR Corolla στην τεχνοτροπία των Audi S3 και VW Golf R, αν και αμφότερα τα γερμανικά hot hatches βρίσκονται στα 310 άλογα. Βέβαια, υπάρχει το ενδεχόμενο η κίνηση να μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.
Δείτε ακόμα: Πώς στέκεται το Toyota GR Yaris δίπλα στην Celica GT-Four;
Κατά συνέπεια, ο ανταγωνισμός του GR Corolla θα κυμανθεί περισσότερο στο επίπεδο των Ford Focus ST, Hyundai i30 N και Renault Megane R.S. των 280 ίππων (275 το i30 N Performance, 250 το απλό), παρά σε αυτό των Honda Civic Type R και Renault Megane R.S. Trophy. Όχι ότι το «καυτό» μικρομεσαίο της Toyota θα στερείται επιδόσεων. Στο Yaris τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερο από 5,5 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα. Στο βαρύτερο αμάξωμα του Corolla υπολογίζουμε ένα νούμερο στην περιοχή των 6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, με τον ηλεκτρονικό περιοριστή κατά πάσα πιθανότητα να αφαιρείται και να επιτρέπει στο ταχύμετρο να πάει πάνω από τα 240 χλμ./ώρα. Σε περίπτωση που το GR Corolla είναι τελικά μπροστοκίνητο, υπολογίστε απώλεια 2-3 δεκάτων του δλ. στην επιτάχυνση.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το νέο Toyota GR Yaris 272 PS;
Περισσότερα θα ξέρουμε εντός του 2020, με το ντεμπούτο να προγραμματίζεται προς το τέλος του έτους.