H Peugeot έχει ξεκινήσει την εξέλιξη της νέας γενιάς του 308, η οποία αναμένεται το 2020 – 7 χρόνια μετά την παρουσίαση της σημερινή γενιάς. Σε αντίθεση με το παρόν 308 που διατίθεται αποκλειστικά ως χάτσμπακ, η νέα εκδοχή του θα προσφέρεται επιπλέον σε στέισον βάγκον και σεντάν (το τελευταίο θα προορίζεται για την αγορά της Κίνας και της Ανατολικής Ευρώπης).
Η σχεδίαση θα χαρακτηρίζεται από την κεκλιμένη γραμμή της οροφής (όμοια με του 3008 και -περισσότερο- του νέου 508), τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλο. Η EMP2 πλατφόρμα θα αποτελέσει την βάση που θα τοποθετηθούν οι ανανεωμένοι βενζινοκινητήρες PureTech και οι πετρελαιοκινητήρες BlueHDi. Aμφότερες οι γκάμες θα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων και ένα καινούργιο 8τάχυτο αυτόματο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες των Γάλλων, το νέο 308 παρότι θα διαθέτει αυξημένες διαστάσεις, θα είναι ελαφρύτερο χάρις στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στην ανάρτηση και χάλυβα υψηλής αντοχής στο πλαίσιο.
Δείτε ακόμα: Εντυπωσιάζει το νέο Peugeot 508 SW
Ως αποτέλεσμα, αναμένουμε χαμηλότερα νούμερα κατανάλωσης και βελτιωμένες επιδόσεις, σε συνδυασμό με αυξημένους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.
Το εσωτερικό πρόκειται να υιοθετήσει την φιλοσοφία των 508 και 3008, με την δυναμική διαρρύθμιση της κεντρικής κονσόλας και την μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της. Επίσης, δεν θα λείπει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Τα μεγάλα νέα αφορούν τις «γρήγορες» εκδόσεις του γαλλικού μικρομεσαίου, οι οποίες θα αποκτήσουν υβριδική τεχνολογία. Το 308 GT φημολογείται ότι θα παράγει περί τους 220 ίππους, μέσω της συνεργίας ενός βενζινοκινητήρα (κατά πάσα πιθανότητα 3κύλινδρου) και ενός ηλεκτρικού μοτέρ, με την ισχύ να μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς.
Διαβάστε επίσης: Τι προσφέρουν οι 3κύλινδροι turbo κινητήρες;
Το 308 GTI θα ανέβει κατηγορία και πλέον θα συναγωνίζεται ευθέως τα τετρακίνητα hot-hatches, όπως τα Audi S3, VW Golf R, ενδεχομένως και το Ford Focus RS. Μέχρι πού θα φτάσει το βεληνεκές της γαλλικής «βολίδας», εξαρτάται από την ιπποδύναμη του υβριδικού συνόλου. Αν πάρουμε ως μπούσουλα το πρωτότυπο 308 R HYbrid που είχε παρουσιάσει η Peugeot το 2016, μιλάμε για έναν 2.0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 280 ίππων που κινεί τους εμπρός τροχούς, σε συνδυασμό με δυο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα απόδοσης 120 ίππων. Οπότε μιλάμε για ένα τετρακίνητο «όπλο» 400 ίππων, παραπάνω από ικανό να τα βάλει με το Focus RS – ακόμα και το Audi RS3 ή την Mercedes-AMG A45.
Ένα διαφορετικό σενάριο θέλει το προαναφερθέν σύνολο του 308 GT να αναβαθμίζεται, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να ανεβαίνει στους 200 ίππους και τη συνολική απόδοση να κυμαίνεται στα 320 άλογα. Όπως και να ‘χει, περισσότερα νέα θα υπάρχουν μέσα στο 2019.