Όπως επιτάσσει η παράδοση, λίγες μέρες μετά την παρουσίαση κάποιου νέου μοντέλου συνήθως ακολουθεί η ψηφιακά σχεδιασμένη πρόταση του X-Tomi για κάποια έκδοση που είτε βρίσκεται ήδη στα σκαριά, είτε απλά χρησιμοποιείται για να ιντριγκάρει την φαντασία του κοινού. Η σημερινή υποψηφιότητα χαίρει του σπανίου προνομίου να ανήκει και στις δυο κατηγορίες, καθώς η BMW σχεδιάζει να παρουσιάσει το μεγαλύτερο κουπέ SUV όλων των εποχών.
Δείτε ακόμα: «Στα πράσα» και στο όριο η νέα BMW M3 (+video)
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πριν λίγες μέρες παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα η X7. Αλλιώς, το μεγαλύτερο SUV που έχει κυλήσει τους τροχούς του από το εργοστάσιο στην Βαυαρία και μία από τις πιο θηριώδεις BMW που κυκλοφόρησαν ποτέ (κοντραριζόμενη μόνο από τις εκδόσεις της Σειράς 7 με το μακρύ μεταξόνιο). Επιπλέον όγκο/παράστημα/φόβητρο στον δρόμο προσδίδουν και τα μεγαλύτερα «νεφρά» που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε BMW. Με δυο λόγια πρόκειται για ένα θεόρατο αυτοκίνητο, που σκοπό έχει να μεταφέρει τα επίπεδα πολυτέλειας και τεχνολογίας της Σειράς 7 στην κατηγορία των SUV. Επειδή, όμως, οι Βαυαροί έχουν μεγάλη έφεση στα κουπέ SUV (εξάλλου οι ίδιοι δημιούργησαν την ιδιόμορφη αυτή κατηγορία, με την πρώτη Χ6) βρίσκεται ήδη στα πλάνα τους η αντίστοιχη έκδοση για την Χ7. Το όνομα αυτής; Κατά πάσα πιθανότητα, και βάσει της ονοματολογικής ιεραρχίας της φίρμας, Χ8.
Η ψηφιακή απεικόνιση του X-Tomi Design μας δίνει μια ακριβή ιδέα για το ποιόν του πιθανολογούμενου μοντέλου. Η κλασική κεκλιμένη γραμμή της οροφής που «σβήνει» προς τα πίσω δεν θα μπορούσε να λείπει, ακολουθώντας το μοτίβο των μικρότερων Χ4 και Χ6, αλλά και των «απέναντι» Mercedes GLC και GLE Coupe.
Διαβάστε επίσης: Βελτιωμένη BMW 750d με 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ.!
Kατά τα λοιπά η BMW X7 θα προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης και ισάριθμους πετρελαίου, κάτι που θα μετακυλήσει και στην Χ8. Οι εκδόσεις βενζίνης είναι X7 xDrive40i με το 3.0 λτ. 6κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 340 ίππων και η X7 xDrive50i με το 4.4 λτ. V8 μοτέρ των 462 ίππων. Τα μοντέλα πετρελαίου είναι η X7 xDrive30d με τον 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα των 265 ίππων και η X7 M50d με το ίδιας χωρητικότητας μοτέρ με ισχύ 400 ίππων. Όλα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic και με τετρακίνηση xDrive. Εκδόσεις Μ δεν έχουν επισημοποιηθεί, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται.