Όσο «κτήνος» και να είναι το Ranger Raptor από το εργοστάσιο, πάντα θα υπάρχει κόσμος να ζητάει το κάτι παραπάνω. Ή να θέλει κάτι αντίστοιχο με το F-150 Raptor που απολαμβάνουν στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, των 450 ίππων και 691 Nm ροπής. Και η Ford δεν θέλει να χαλάει χατίρια.
Διαβάστε επίσης: Τo απόλυτο Ford Ranger VelociRaptor των 360 ίππων (+video)
Για τον λόγο αυτό, το «Μπλε Οβάλ» φαίνεται πως ετοιμάζει τον 5λιτρο V8 της Mustang για μετακόμιση κάτω από το καπό του κορυφαίου Ranger. Σύμφωνα με το Wheels, οι Αμερικανοί ετοιμάζουν έκδοση του Raptor με την «καρδιά» της Mustang GT, μέσω Αυστραλίας. Η μετατροπή του Ranger για να προσαρμοστεί ο Coyote κινητήρας είναι ακριβή, κάτι που θα ανεβάσει το κόστος. Οπότε θεωρείται δεδομένο πως οι πωλήσεις δεν θα είναι πολλές, ώστε η προσαρμογή να γίνει στην γραμμή παραγωγής του μοντέλου. Για αυτό, το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται υπό το καθεστώς ειδικής παραγγελίας που θα λαμβάνει χώρα από τη Ford Αυστραλίας (σ.σ. οι Αυστραλοί είναι «μανούλες» σε μεταποιήσεις pick up του είδους).
Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικό SUV Ford Mustang Mach-E με έως 465 PS
Η απόδοση του 5.0 Ti-VCT V8 φτάνει τους 460 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 569 Nm ροπής στις 4.600 σ.α.λ., συνδυαζόμενος είτε με το 10άρι αυτόματο SelectShift, είτε με παραδοσιακό 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Οι Αυστραλοί δεν ανακοινώνουν αν θα δούμε χειροκίνητο V8 Ranger, όμως πιθανότερη είναι η διατήρηση του 10τάχυτου αυτόματου. Στο κανονικό Raptor, ο 2.0 λτ. Bi-turbo EcoBlue ντίζελ αποδίδει 213 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 500 Nm μεταξύ 1.750-2.000 σ.α.λ. Το F-150 Raptor τώρα, παράγει 450 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 691 Nm στις 3.500 σ.α.λ. από τον 3.5 V6 EcoBoost. Κάτι που σημαίνει πως το επερχόμενο -και προς το παρόν, ενδεχόμενο- Ranger Raptor θα είναι στην ίδια κατηγορία (περισσότερα άλογα, λιγότερη ροπή).