Η BMW φαίνεται πως έχει πάρει πολύ σοβαρά τις κορυφαίες εκδόσεις για τις Σειρές 1 και 2, καθώς μετά τη M2 που θα έχει τουλάχιστον 420 άλογα και τη M2 Gran Coupe που θα κοντράρει την Mercedes-AMG CLA 45 S, έρχεται να τραβήξει «Άσο» απέναντι στα Audi RS 3/Mercedes-AMG A45 S/νέο Ford Focus RS.
Σύμφωνα με πηγές από το Μόναχο και το βρετανικό Autocar, ετοιμάζεται η κορυφαία έκδοση της Σειράς 1 με τον κινητήρα και το σύστημα τετρακίνησης της επερχόμενες M2 Gran Coupe. Σε αντίθεση με τη νέα M2 Coupe, η Gran Coupe -όπως και η M135i εκδοχή της- θα είναι τετρακίνητη και με απόδοση άνω των 400 ίππων. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα περάσουν στη Σειρά 1, δημιουργώντας το πρώτο mega-hatch στην Ιστορία των Βαυαρών!
Δείτε ακόμα: BMW M3 650 HP VS Toyota Supra 700 HP (+video)
Όπως φανερώνει η ψηφιακή απεικόνιση των Άγγλων, τα φουσκωμένα φτερά, το άκρως αγριεμένο παρουσιαστικό εμπρός και η μεγάλη αεροτομή πίσω, θα συνθέσουν μια εμφάνιση ευθέως ανταγωνιστική των «τουμπανιασμένων» Audi RS 3 και Mercedes-AMG A45 S, αλλά και του επερχόμενου Ford Focus RS, παραπέμποντας παράλληλα στο πεντάθυρο Subaru Impreza STI του 2007.
Όπως αναφέραμε η απόδοση θα κυμαίνεται στην περιοχή των 400+ ίππων, με το πιθανότερο σενάριο να θέλει έναν αριθμό μεταξύ 420-450 ίππων από τον 3.0λιτρο twinturbo εν σειρά εξακύλινδρο S58 κινητήρα, που συναντάμε στις X3/X4 M και θα πάρει θέση τόσο στις νέες M3/M4, όσο και τη M2.
Διαβάστε επίσης: Η Mercedes-AMG A45 S «ξυρίζει» τα BMW M2 και Audi RS3 (+video)
Η ονομασία, τώρα, παραμένει ρευστή. Το «Μ1» θεωρείται ως το Άγιο Δισκοπότηρο της BMW και παραμένει ανέγγιχτο από το 1981, όταν και σταμάτησε η παραγωγή του μυθικού κουπέ. Κατά πάσα πιθανότητα θα ακολουθηθεί η ίδια προσέγγιση με την έκδοση M της πρώτης Σειράς 1, που παρουσιάστηκε το 2010. H BMW επέλεξε διπλωματικά το όνομα «1M Coupe», κάτι που θα μπορούσε να επαναλάβει με το χάτσμπακ, αφαιρώντας απλά το «Coupe». Όπως και να ‘χει, περιμένουμε το «ζεματιστό» χάτσμπακ από την BMW προς τα τέλη του 2021.