Διαβάζοντας τον τίτλο και βλέποντας πως αφορά Rolls-Royce, σίγουρα σας κάνει να αναρωτιέστε. Είναι δυνατόν κάποιος να έχει λεφτά για Rolls και να μην βάζει βενζίνη; Κι όμως, αυτό ακριβώς συνέβη! Αλλά όχι λόγω τσιγκουνιάς.
Δείτε ακόμα:Πάνε εκτός δρόμου τα πολυτελή SUV; (+video)
Ο Leoš Mareš είναι από τους μεγαλύτερους σταρ της Τσεχίας, όντας παρουσιαστής/τραγουδιστής/ραδιοφωνικός παραγωγός. Κάτι σαν Τσέχος Σάκης Ρουβάς. Πρόσφατα αγόρασε μια Rolls-Royce Cullinan και αποφάσισε να πάει ταξίδι στην περιοχή της Νότιας Βοημίας. Περιοχή που χαρακτηρίζεται από τις πολύ μεγάλες αποστάσεις μεταξύ βενζινάδικων, εκ των οποίων λίγα είναι αυτά με καύσιμα περιωπής. Και ο 6.75 twinturbo V12, των 571 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 850 Nm στις 1.600 σ.α.λ., απαιτεί πολύ από δαύτο. Όχι μόνος του βέβαια, αλλά σε συνάρτηση με τα 2.660 κιλά που ζυγίζει η Cullinan!
Οι Άγγλοι ανακοινώνουν περί τα 15 λίτρα/100 χλμ. μεικτής κατανάλωσης, σε κύκλο NEDC. Νούμερο που για να επιτευχθεί σε πραγματικές συνθήκες, το αυτοκίνητο πρέπει να είναι…σβηστό. Η πραγματική κατανάλωση του αυτοκρατορικού SUV πλησιάζει τα 20 λίτρα/100 χλμ., κι αυτό όταν δεν λειτουργεί ο κλιματισμός ή ο οδηγός παλεύει να την περιορίσει. Κανονικά, τιμές των 22 λίτρων/100 χλμ. είναι πιο συνήθεις, όπως αναφέρει κι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της. Με 100 λίτρα ρεζερβουάρ, η αυτονομία της περιπετειώδους Rolls κυμαίνεται σε λίγο πάνω από 400 χιλιόμετρα.
Διαβάστε επίσης: Γιατί υπάρχει το βελάκι στην ένδειξη καυσίμου;
Ο Mareš κάπου δεν τα υπολόγισε σωστά και άρχισε να βλέπει τον δείκτη της βενζίνης να μπαίνει στα κόκκινα, εν μέσω ακριβώς αυτής της περιοχής με την αραιή (κυριολεκτικά και μεταφορικά) βενζίνης. Το manual του αυτοκινήτου συστήνει βενζίνη τουλάχιστον 98 οκτανίων, προς αποφυγή προβλημάτων. Ο Τσέχος, όμως, πρατήρια με 98άρα βενζίνη δεν έβλεπε όπως κινείτο. Συνέχισε μέχρι να βρει κάποιο, ωστόσο τελικά αναγκάστηκε να κάνει στην άκρη και να το «κόψει» με τα πόδια, καθώς έμεινε! Αφού ρώτησε έναν φίλο του, περπάτησε για 10 χιλιόμετρα (5 πήγαινε – 5 έλα) με το μπιτόνι στα χέρια, μέχρι το πρατήριο που διέθετε βενζίνη της προκοπής.