Aπό το 1994 που ανέλαβε η VW την Skoda μέχρι και σήμερα, η τσέχικη φίρμα δεν έχει παρουσιάσει κάποιο παραδοσιακό κουπέ μοντέλο. Το μοναδικό Skoda που ανταποκρίνεται στον χαρακτηρισμό, έστω φευγαλέα και γραφειοκρατικά, είναι το Kodiaq GT, που λογίζεται ως κουπέ-SUV. Κλασικό, δίθυρο αμάξωμα τριών όγκων με το πράσινο βέλος στο καπό, δεν έχουμε δει.
Δείτε ακόμα: Μπορεί η Skoda Superb να τα βάλει με την BMW 760Li; (+video)
Μοναδική εξαίρεση το Tudor, ένα πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2002 και αποτέλεσε την σπουδή των Τσέχων για το ενδεχόμενο παραγωγής ενός πολυτελούς GT, βασισμένου στο Superb 1ης γενιάς που είχαν αποκαλύψει στον κόσμο, έναν χρόνο νωρίτερα. Παρότι εμφανισιακά και μηχανολογικά το Tudor ήταν έτοιμο για την γραμμή παραγωγής, η έγκριση δεν ήρθε ποτέ, καθώς οι ιθύνοντες της Skoda (και της VW, κυριότερα) θεώρησαν πως ένα grand tourer υπό το brand της Μλάντα-Μπόλεσλαβ δεν θα παρουσίαζε εμπορικό αντίκτυπο. Οπότε το ένα και μοναδικό πρωτότυπο, πήρε θέση στο μουσείο της περιοχής, εξερχόμενο αυτού μόνο για προωθητικά events και εκθέσεις.
Για μία τέτοια εκδήλωση βρέθηκε στην Ινδία και βίωσε την μεγαλύτερη περιπέτεια της 17ετούς καριέρας του. Κι αυτό γιατί κάποιοι το έκλεψαν, με τις τοπικές αρχές τελικά να το ανακαλύπτουν εγκαταλελειμμένο μερικούς μήνες αργότερα, σε έναν σιδηροδρομικό σταθμό. Ίσως το καλύτερο κοπλιμέντο για την δουλειά της σχεδιαστικής ομάδας του Tudor.
Διαβάστε επίσης: Η Skoda Octavia RS ήταν (και είναι) το φθηνότερο οικογενειακό «γκάζι»
Το μοναδικό αυτοκίνητο επέστρεψε στο Μλάντα-Μπόλεσλαβ και μετά από αυτή την τρομάρα, δύσκολα θα το ξαναβγάλει έξω η Skoda.