Υπάρχουν κάποια μοντέλα τα οποία σίγουρα θα ήθελε ο κάθε συλλέκτης στη συλλογή του και θα έκανε ή καλύτερα… θα έδινε τα πάντα για να το αποκτήσει. Ένα από αυτά τα μοντέλα είναι και η Porsche Project Gold, που είναι μία και μοναδική 993 Turbo S κατασκευασμένη πάνω σε ένα αυθεντικό σασί της τότε παραγωγής, με εντελώς νέα μηχανικά μέρη φτιαγμένα ένα προς ένα από το τμήμα Porsche Classic.
Δείτε ακόμη: H Porsche αναβιώνει το θρυλικό αγωνιστικό 935 (+video)
Το αυτοκίνητο αυτό λοιπόν, αγόρασε κάποιος στη δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s για 2.740.000 ευρώ. Αξίζει να σημειώσουμε πως το ποσό αυτό είναι πολύ πιο πάνω από τις αρχικές εκτιμήσεις που έκαναν λόγο για 400.000 ευρώ. Τα κέρδη από τη δημοπρασία θα πάνε σε καλό σκοπό, καθώς θα διατεθούν στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Ferry Porsche.
Το παράδοξο όμως της υπόθεσης είναι πως το αυτοκίνητο, μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά σε πίστα, καθώς δεν μπορεί να λάβει έγκριση τύπου ώστε να εκδοθούν πινακίδες κυκλοφορίας. Βλέπετε, το πλαίσιο προέρχεται από κάποια κομμάτια που διατηρούνταν για μηχανολογική μελέτη και μουσειακή χρήση, πίσω από το 1998. Τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, τα πάνελ του αμαξώματος και της καμπίνας, περίπου 6.500 κομμάτια στο σύνολο, κατασκευάστηκαν από το Porsche Classic Division τους τελευταίους 18 μήνες χρησιμοποιώντας τα αυθεντικά εργοστασιακά σχέδια.
Ο κινητήρας δεν είναι άλλος από τον τελευταίο αερόψυκτο boxer που τοποθετήθηκε σε 911, χωρητικότητας 3.6 λίτρων και απόδοσης 450 ίππων και είναι επίσης ολοκαίνουργιος-αλλά κατασκευασμένος με τα τότε στάνταρ. Οι μηχανικοί στο Τσουφενχάουζεν δήλωσαν ιδιαίτερα συγκινημένοι, καθώς κατασκεύασαν αερόψυκτο μοτέρ ύστερα από 20 χρόνια.
Διαβάστε επίσης: Η Porsche κάνει το παρμπρίζ του αυτοκινήτου οθόνη (+video)
Η επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα είναι πέρα για πέρα «σημερινή», καθότι δεν χρειάζονται περισσότερα από 3,7 δλ. Η τελική ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα, οπότε καταλαβαίνει κανείς το πόσο γρήγορη ήταν η 993 Turbo S με τα δεδομένα των 90’s.