Η BMW έκανε τη μεγάλη έκπληξη το 2014 με την εμφάνιση του φαντασμαγορικού σπορ plug-in hybrid μοντέλου i8, το οποίο σταμάτησε να παράγει το 2020, χωρίς αντικαταστάτη. Παράλληλα, το 2017 λανσάρισε το ανανεωμένο i8 Coupe μαζί με το νέο i8 Roadster. Ακόμα και σήμερα αμφότερα τα i8 ενθουσιάζουν και τραβούν τα βλέμματα όπου βρεθούν, ενώ και τώρα να πρωτοπαρουσιάζονταν χωρίς καμία αλλαγή, θα φαίνονταν σαν καινούργια.
Στην Ελλάδα οι τιμές του ανανεωμένου i8 Coupe και του νέου i8 Roadster ανακοινώθηκαν το 2018 και ξεκινούσαν από τις 167.000 ευρώ και 185.200 ευρώ αντίστοιχα. Μεταχειρισμένα i8 υπάρχουν -αναλογικά- αρκετά στη χώρα μας, σε τιμές από 69.900 ευρώ μέχρι 125.000 ευρώ. Μεταξύ αυτών υπάρχει και η εικονιζόμενη i8 Roadster του 2021 και των 62.000 ευρώ, όμως θέλει φαναρτζοδουλειά. Σύμφωνα με την αγγελία (δείτε εδώ) και όπως διακρίνεται από τις φωτογραφίες, η ζημιά εντοπίζεται στο εμπρός άκρο της i8 Roadster. Παράλληλα φαίνονται μερικές γρατσουνιές πίσω και οι ανοιγμένοι αερόσακοι. Κόστος για την επισκευή δεν γίνεται γνωστό, ωστόσο το ποσό θα είναι σίγουρα σημαντικό.
Πληροφοριακά το i8 Roadster διαθέτει συνδυαστική ισχύ 374 ίππων. Το υβριδικό με πρίζα μηχανικό σύνολο αποτελείται από ένα 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. απόδοσης 231 ίππων και 320 Nm ροπής για την κίνηση των πίσω τροχών και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 143 ίππων και 250 Nm ροπής για τους εμπρός τροχούς. Το κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και αλουμίνιο αμάξωμα των 1.595 κιλών φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, με εργοστασιακή κατανάλωση 2,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 46 γρ./χλμ.