Από τους χειρότερους εφιάλτες που μπορεί να ζήσει κάθε οδηγός/κάτοχος καινούργιου αυτοκινήτου, είναι να μην το χαρεί καθόλου έως ελάχιστα και να μείνει με τη γλύκα στα χείλη. Όπως συνέβη στην συγκεκριμένη περίπτωση με την καινούργια BMW 230i Coupe, η οποία ταξινομήθηκε τον Μάιο του 2023 και πρόλαβε να διανύσει μόνο 5.963 χιλιόμετρα.
Η κακιά στιγμή χτύπησε πολύ νωρίς τη δυναμική μικρομεσαία κουπέ BMW, κατόπιν σφοδρής μετωπικής σύγκρουσης. Μοιάζει λες και έπεσε σε κολόνα, κρίνοντας από το «τσαλάκωμα» του εμπρός μέρους, ενώ φέρει φθορές και σε όλη την αριστερή πλευρά, σαν να σύρθηκε σε μεταλλικά κιγκλιδώματα. Από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης άνοιξαν όλοι οι αερόσακοι, όμως ο θάλαμος των επιβατών παρέμεινες ακέραιος, προστατεύοντας αποτελεσματικά τον οδηγό και αν επενέβαιναν άλλοι επιβάτες. Με τη βασική όμως προϋπόθεση να φορούσαν τις ζώνες ασφαλείας, τις οποίες δυστυχώς ακόμα και σήμερα πολλοί οδηγοί τις αγνοούν και για να μην χτυπούν οι αισθητήρες τις περνάνε μπροστά ή πίσω από το κάθισμα.
Τιμή δεν αναφέρεται για όποιον θέλει να αγοράσει αυτή την τρακαρισμένη BMW 230i Coupe για να την επισκευάσει (σίγουρα το κόστος θα είναι μεγάλο), ή να την πάρει για ανταλλακτικά. Πληροφορικά μια αντίστοιχη καινούργια ξεκινά από την τιμή των 53.550 ευρώ. Με έναν υπολογισμό στο διαμορφωτή της BMW βλέπουμε ότι με τα συγκεκριμένα εξτρά (χρώμα, ζάντες, καθίσματα κ.λπ.) η τιμή φτάνει τις 59.408 ευρώ. Αν ενσωματώνει και το πακέτο Innovation, τότε το συνολικό κόστος αγγίζει τις 63.612 ευρώ, δηλαδή τα εξτρά στοιχίζουν επιπλέον κοντά στις 10.000 ευρώ.
Σχετικά με τον κινητήρα που τροφοδοτεί τη BMW 230i Coupe πρόκειται για τον 2λιτρος TwinPower Turbo με ισχύ 245 ίππων στις 4.500-6.500 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm στις 1.600-4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και επιτυγχάνει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ., με τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.