Τα αυτοκίνητα της Kia είναι γνωστά και για την αξιοπιστία που προσφέρουν, γεγονός που επισφραγίζεται και από την εργοστασιακή και μεταβιβάσιμη 7ετή εγγύηση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η αντοχή ενός Stonic 1.0 T-GDi 120 hp στην πάροδο των χιλιομέτρων επιβεβαιώθηκε και από το τεστ των 100.000 χλμ. που πραγματοποίησε η γερμανική Autobild, όπου το αυτοκίνητο τελείωσε τη σκληρή δοκιμασία χωρίς ουσιαστικά να κάνει «κιχ».
Από τα πρώτα στοιχεία που προκάλεσαν αίσθηση στους οδηγούς – συντάκτες, ήταν η αποδοτικότητα του κινητήρα, η πολύ καλή ευελιξία και οι αρκετοί χώροι για επιβάτες και αποσκευές, παρά τις κόμπακτ εξωτερικές του διαστάσεις. Επίσης, η είσοδος στο εμπρός μέρος γίνεται εύκολα, χάρη στο αρκετό πλάτος και ύψος. Το μόνο που σε κάποιους δεν άρεσε και τόσο, είναι η σφιχτή απόσβεση ορισμένων ανωμαλιών του οδοστρώματος. Από την άλλη όμως πλευρά η ρύθμιση αυτή μαζί με το αποδοτικό μοτέρ, το κάνουν ευχάριστο στην οδήγηση.
Η τακτική συντήρηση γίνεται κάθε 15.000 χιλιόμετρα ή μια φορά το χρόνο. Εδώ να σημειώσουμε ότι όλα τα νέα Kia συνοδεύονται με 5 χρόνια δωρεάν service, οπότε για τον πελάτη δεν υφίσταται κάποιο έξοδο, εκτός αν προκύψει κάτι απρόοπτο. Στην περίπτωση του Stonic της δοκιμής, μετά από 76.000 χιλιόμετρα, το μόνο που ζήτησε ήταν ένα νέο σετ συμπλέκτη. Οι πρώτες δύο ταχύτητες δεν έμπαιναν εύκολα, όμως μετά την αλλαγή επανήλθαν όπως ήταν αρχικά. Αυτή άλλωστε είναι μια φθορά που εξαρτάται από τη χρήση αλλά και τον οδηγό.
Το αυτοκίνητο «αποξηλώθηκε» στα 100.594 χιλιόμετρα. Το μόνο που εντοπίστηκε ήταν ότι η αντλία του νερού έχανε σταδιακά λίγα υγρά, για αυτό είχε μειωθεί και το επίπεδο πλήρωσης στο ελάχιστο. Το τελικό συμπέρασμα των δοκιμαστών μετά από τόση χρήση, είναι ότι πρόκειται για ένα υπέροχο αυτοκίνητο στην οδήγηση και φυσικά, ότι δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα, που θα τους οδηγούσε πρόωρα στο συνεργείο.