Από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα στην Ελλάδα τη δεκαετία του ’90 ήταν το Nissan Primera (και φυσικά το Sunny). To μεσαίο σεντάν προσέφερε άνετους χώρους (480 λτ. πορτ μπαγκάζ), είχε ελκυστικό σχεδιασμό για το οικογενειακό κοινό που απευθυνόταν και γενικά ήταν ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Μεταξύ των δυνατών του σημείων ήταν και η αξιοπιστία, αφού δεν «έσπαγε» δεν «χάλαγε».
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Nissan Sunny 1.5 Turbo του 1982;
Το πρώτης γενιάς Nissan Primera παρουσιάστηκε το 1990 και κατασκευάστηκε έως το 1996, ενώ η δεύτερη γενιά παράχθηκε μεταξύ 1995-2002. Το τρίτης γενιάς Primera άλλαξε εντελώς σχεδιαστικά και ήταν πολύ μοντέρνο, ωστόσο το 2007 σταμάτησε να παράγεται και δεν υπήρξε αντικαταστάτης. Το εικονιζόμενο Primera (P10) του 1994, είναι ίσως το μοναδικό που βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση και με τόσα λίγα χιλιόμετρα (46.000 χλμ.).
Δείτε ακόμα: Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 PS Vs VW T-Roc 1.0 TSI 115 PS
Παρά τα 26 χρόνια του μοιάζει λες και έχει μπει στον πάγο, αφού φαίνεται να είναι άριστα διατηρημένο, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του. Από τις φωτογραφίες δεν διακρίνονται φθορές στο αμάξωμα όπως χτυπήματα, σκουριές ή ξεθωριασμένα πλαστικά, όπως αντίστοιχα στο εσωτερικό του (ταμπλό – επενδύσεις).
Ο εξοπλισμός του είναι «άδειος» αφού εκτός από υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα και ραδιοκασετόφωνο δεν περιλαμβάνει τίποτε άλλο. Όσο για την τιμή του, ο πωλητής ζητάει το ποσό των 2.499 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Θα αγοράζατε νέο Nissan Sunny ή Qashqai;
Όταν ήταν καινούργιο, ο κινητήρας των 1.6 λτ. είχε ισχύ 90 ίππων και 136 Nm ροπής. Το μήκους 4,4 μ. και βάρους 1.150 κιλών αμάξωμα επιτάχυνε από 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 180 χλμ./ώρα.