Ο πρόγονος του εξαιρετικά δημοφιλούς Yaris, το Starlet είχε γράψει και αυτό μια λαμπρή πορεία με 5 γενιές και 26 χρόνια πορείας. Το 1999 σταμάτησε να παράγεται, όμως το όνομά του επανήλθε το 2019 σε κάποιες αγορές (π.χ. Νότια Αφρική), αποτελώντας το δίδυμο αδελφάκι του Suzuki Baleno.
Το εικονιζόμενο Starlet είναι από τα σχετικά τελευταία, με ημερομηνία ταξινόμησης τον Δεκέμβριο του 1998. Πρόκειται για μια δημοφιλή έκδοση της εποχής, την Primo με τον 1.300άρη κινητήρα. Αν και μετράει 26 χρόνια από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε, ίσα που άρχισε να «ανοίγει» το μοτέρ του, αφού το κοντέρ του έχει γράψει μόνο 21.835 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο σε γκαράζ πιλοτής και μετακινούνταν ελάχιστα λόγω ανάγκης. Παρόλα αυτά τα service γίνονταν κανονικά και όλα δουλεύουν κανονικά σαν να κυκλοφόρησε πριν από λίγο καιρό. Επίσης, το αυτοκίνητο είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, όπως μαρτυρούν άλλωστε τα διάφορα αυτοκόλλητα και έγγραφα.
Σίγουρα είναι εξαιρετικά σπάνιο να υπάρχει ακόμα Starlet με τόσα λίγα χιλιόμετρα και σε τέτοια κατάσταση, σε σημείο μάλιστα που σε πολλά σημεία να έχει ακόμα τα «κεριά». Επίσης, έχει διατηρηθεί στην αρχική εργοστασιακή του μορφή, γεγονός που το κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρον, αφού δεν φέρει κάποιο after market αξεσουάρ που θα αλλοίωνε τα αυθεντικά του χαρακτηριστικά. Από πλευράς εξοπλισμού είναι σπαρτιάτικο, αφού δεν έχει air condition, αλλά ούτε υδραυλικό τιμόνι και ηλεκτρικά παράθυρα. Βέβαια αδιαμφησβήτητο προσόν του είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο – «τέρας» αξιοπιστίας. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που ο κάτοχός του ζητά το ποσό των 8.000 ευρώ.
Σχετικά με τον κινητήρα που το τροφοδοτεί, είναι ο αποδοτικός για την εποχή του 4κύλινδρος και 16βάλβιδος 1.300άρης MPI με την ισχύ των 75 ίππων και 115 Nm ροπής. Δύναμη αρκετή για το μικρό σε διαστάσεις (μήκος 3,74 μ.) και ελαφρύ αμάξωμα των 820 κιλών. Πληροφοριακά επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και φτάνει τη μέγιστη ταχύτητα των 170 χλμ./ώρα.