Η αλήθεια είναι πως η Porsche Cayenne 1ης γενιάς δεν συγκαταλέγεται στα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα του κόσμου. Για την ακρίβεια, πρόκειται για ένα από τα πλέον αντιπαθή στους κύκλους των «βενζινοαίματων» και των παραδοσιακών φίλων της γερμανικής μάρκας, καθώς θεωρείται ιερόσυλη και «δοσίλογη» προς τις αρχές που διέπουν τις πραγματικές Porsche. Βέβαια αυτό λίγο απασχολεί τους ιθύνοντες της φίρμας από την Στουτγάρδη, καθότι η Cayenne εξελίχτηκε σε ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο.
Δείτε ακόμα: Οι εντυπωσιακές επιδόσεις της νέας Porsche Taycan
Αυτό που θα έπρεπε να τους απασχολεί είναι η ευχέρεια ορισμένων «κανιβάλων» στην καταστροφή αυτοκινήτων, που χρειάστηκαν αμέτρητα χιλιόμετρα δοκιμών για να φτάσουν στο τελικό στάδιο της παραγωγής. Καλή (κακή, βασικά) ώρα η εν λόγω Cayenne, που έπεσε θύμα της κακογουστιάς ενός Αμερικανού. Καταρχάς η δομική ακεραιότητα του πλαισίου έχει «πάει περίπατο», καθώς η μετατροπή σε κάμπριο φαίνεται πως έλαβε χώρα με αλυσοπρίονο. Ύστερα είναι το θέμα της εμφάνισης, το οποίο όσο κι αν επικαλεστεί την υποκειμενικότητα, δεν γλιτώνει τον χαρακτηρισμό «τερατούργημα». Οι ξύλινες φάσες περιμετρικά του αμαξώματος θυμίζουν αμερικανικά 4×4 και MPV των δεκαετιών 70-80, εντελώς παράταιρες με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο-και δη Porsche.
Διαβάστε επίσης: Porsche Cayenne με 462 PS καίει 3,2 λίτρα/100 χλμ. (+video)
Προφανώς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει περάσει από crash test, κάτι που θα ήταν και ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Οπότε ίσως θα ήταν καλύτερα να υπήρχαν κάποιες γραφειοκρατικές δικλείδες ασφαλείας, απέναντι σε ιδιοκατασκευές του είδους.