Η Fiat ξεκινά την διαδικασία ανοικοδόμησης από τον τομέα που μεγαλουργεί επί δεκαετίες: τα αυτοκίνητα πόλης. Μετά το αμιγώς ηλεκτρικό νέο 500, το επόμενο Panda είναι η μεγάλη ελπίδα των Ιταλών για επαναφορά τους στα κερδοφόρα μεγαλεία του παρελθόντος.
Δείτε ακόμα: Τιμή από 11.990 ευρώ το νέο Fiat Panda Hybrid
Για να συμβεί αυτό, το ιταλικό μικρό θα αντλήσει επιρροές από την ένδοξη ιστορία του πρώτου Panda, που έμεινε στην αγορά για 23 ολόκληρα χρόνια (1980-2003). Στο επίκεντρο της κατασκευής, το χαμηλό κόστος, η εκμετάλλευση χώρων και η ευελιξία. Στοιχεία που, σύμφωνα με τον επικεφαλής μάρκετινγκ της Fiat Brand Global, θα ενστερνιστεί η 4η γενιά του. Σε δηλώσεις του στο Auto Express, o Olivier Francois έδειξε το μέλλον, κοιτάζοντας το παρελθόν: «το Panda έχει μέλλον μπροστά του. Ένα μέλλον που θα βασιστεί στις αρχές του πρώτου μοντέλου, δηλαδή το χαμηλό κόστος και την ευκολία αγοράς/χρήσης. Το επόμενο Panda θα είναι το ακριβώς αντίθετο από το 500. Παρουσιάσαμε ένα κάμπριο, ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 30.000 ευρώ. Για το Panda, ετοιμάζουμε μια απολύτως βασική έκδοση με ακαταμάχητη τιμή!».
Διαβάστε επίσης: Η Fiat ετοιμάζει το διάδοχο του Punto
Οι ψηφιακές απεικονίσεις του Avarvarii μας δείχνουν μεγάλες επιφάνειες με άβαφο πλαστικό, οι οποίες θα παίξουν καίριο ρόλο στην εξατομικεύση του νέου Panda. Για να διατηρηθεί το κόστος χαμηλά, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η παλέτα των χρωμάτων να είναι περιορισμένη, με τα μεταλλικά ακόμα λιγότερα. Ο Francois μάλιστα αποκάλυψε πως το C4 Cactus ήταν η έμπνευση για το πρωτότυπο Centoventi, που θα επηρεάσει σχεδιαστικά το Panda, πριν καν αρχίσουν οι συνομιλίες με την PSA.
Διαβάστε επίσης: Το Fiat Panda CNG «καίει» μόνο 2,6€/100 χλμ.!
Μιλώντας για τις Peugeot-Citroen, το νέο Panda αναμένεται να αποτελέσει τον πρώτο καρπό της σύμπραξης FCA-PSA. Λογικά η πλατφόρμα CMP (DS 3 Crossback, Peugeot 208, Opel Corsa) θα αποτελέσει τη βάση, προσφέροντας την επιλογή μεταξύ βενζίνης, πετρελαίου και ηλεκτρικού. Η πολυαναμενόμενη συνέχεια του Panda, περιμένουμε να εμφανιστεί στα τέλη του 2021 με αρχές του ’22.