Μετά από 11 χρόνια και 8 τίτλους (4 Κατασκευαστών και ισάριθμους Οδηγών, όλοι από τον Sebastian Vettel), Red Bull Racing και Renault αποφάσισαν να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους, με την Honda να παίρνει την θέση της γαλλικής εταιρίας.
Δείτε ακόμα: Νέο ρεκόρ από το Honda Civic Type R
Η απόφαση για τέλος της συνεργασίας δεν προκάλεσε καμία έκπληξη στον χώρο της Formula 1, καθώς οι δυο πλευρές διατηρούσαν κάκιστες σχέσεις τα δυο τελευταία χρόνια, ανταλλάσσοντας κατηγορίες και «φαρμακερές» ανακοινώσεις. Ουσιαστικά η RBR «ανεχόταν» την Renault, καθώς κανένας από τους υπόλοιπους πρωτοκλασάτους παρόχους κινητήρων (η Mercedes με την Ferrari, δηλαδή) δεν δεχόταν να προμηθεύσει τα αυστριακά μονοθέσια-για ευνόητους λόγους ανταγωνισμού. Η θυγατρική ομάδα της Reb Bull, Scuderia Toro Rosso, πάντως χρησιμοποιούσε τα μοτέρ της Ferrari μέχρι και την περσινή σεζόν.
Αντικαταστάτης στην «καρδιά» της Red Bull είναι η Honda, η οποία επίσης βγήκε από μια σχέση γεμάτη προβλήματα και εντάσεις. Οι Ιάπωνες με την McLaren δεν σταμάτησαν να ανταλλάζουν βαριές εκφράσεις (προερχόμενες κυρίως από την πλευρά των Βρετανών), με αφορμή τα τραγικά αποτελέσματα των μονοθεσίων της McLaren-Honda από το 2016, χρονιά που σήμανε την επιστροφή της ιαπωνικής εταιρίας στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα μοτέρ της Renault εξοπλίζουν από φέτος τις McLaren, μια κίνηση που πρακτικά είχε προαναγγείλει το «διαζύγιο» των Γάλλων με την Red Bull-αλλά και την συμφωνία της τελευταίας με την Honda, η οποία προμηθεύει με κινητήρες την Scuderia Toro Rosso.
Διαβάστε επίσης: Το Renault Megane RS τελικιάζει (+video)
Κλείνοντας, το όνομα της ομάδας θα παραμείνει «Aston Martin Red Bull Racing», ενώ η συμφωνία για παροχή μονάδων ισχύος έχει -αρχικά- διετή ισχύ (αφορά την επόμενη σεζόν και αυτή του 2020).