Διάφορα νέα
Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι η αποθέωση της ελεύθερης αγοράς. Πουλάς ό,τι θες, όσο θες. Αν, δε, ξέρεις να συνοδεύεις την πώληση με τις κατάλληλες δόσεις «σάλτσας», τότε φτάνεις να ζητάς όσα σου λείπουν. Παίρνουμε για παράδειγμα το Sunny GTi-R. To τελευταίο rally replica της Nissan παρουσιάστηκε το 1990 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1994, […]
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιωσιμότητας, διοργάνωσε περιβαλλοντική και well being δράση με τη συμμετοχή των εργαζομένων του. Στόχος της δράσης ήταν το χτίσιμο μιας εταιρικής κουλτούρας βασισμένη στον εθελοντισμό με σκοπό την ενίσχυση της ευεξίας και της ευζωίας των ανθρώπων του καθώς και την προστασία του περιβάλλοντος […]
Το εσωτερικό θα πρέπει να αποτελεί σημαντικότερο παράγοντα αγοράς ενός αυτοκινήτου, από ό,τι ας πούμε η εμφάνιση. Εκεί περνούν το 99% του σχετιζόμενου χρόνου οδηγός και επιβάτες, εκεί θα πρέπει να δίδεται μεγαλύτερη σημασία, αλλά και εκεί παρατηρείται συγκέντρωση επικίνδυνων -μέχρι καρκινογόνων- υλικών σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα! Μελέτη που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από το American Chemical […]
Το Rimac Nevera έκανε πασίγνωστα τα ηλεκτρικά hypercars, πατώντας στα ανδραγαθήματα του NIO EP9 στο Nurburgring. Από την ώρα που το Nevera άρχισε να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, οι ηλεκτροκινητήρες, τα 0-100 σε λιγότερο από 2,0 δλ. και τα 2χίλιαρα στις ιπποδυνάμεις άρχισαν να δίνουν και να παίρνουν. Όπως φαίνεται, όμως, επήλθε […]
Το μοναδικό αυτοκίνητο του Μαρανέλο, που έχει την τιμή να φέρει το όνομα του ίδιου του Έντσο Φεράρι, είναι φυσικά η ανεπανάληπτη Ferrari Enzo. Ένα από τα πιο εμβληματικά δημιουργήματα υπό το «Cavallino Rampante», που σήμερα αλλάζει χέρια για εκατομμύρια. Πέρασαν κιόλας 22 χρόνια από την πρώτη φορά που την είδαμε, όμως η Pirelli τη […]
Τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αποτελούν τη γέφυρα μεταξύ της θερμικής και της ηλεκτρικής τεχνολογίας. Μια γέφυρα η οποία ακόμα χρειάζεται σε μεγάλο βαθμό, όπως φανερώνουν οι δηλώσεις του CEO της VW επί του θέματος. Ο Thomas Schäfer μίλησε σε βρετανικά Μέσα για την αλληλεπίδραση PHEV και EVs, τονίζοντας τη σημασία των πρώτων στη μετάβαση για […]
H Alfa Romeo βρίσκεται σε δημιουργικό οργασμό τα δυο τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας το ένα τρομερό μοντέλο μετά το άλλο. Και πού είμαστε ακόμα, καθώς μετά τις Tonale, 33 Stradale και Junior έρχεται η νέα Giulia, και συγκεκριμένα η κορυφαία της QV έκδοση, να μας φτιάξει τη διάθεση. Τα renderings του Digimods DESIGN προσαρμόζουν τα φανάρια […]
Από τις χειρότερες καταστάσεις που απεύχεται κάθε οδηγός, είναι να μείνει το αυτοκίνητό του λόγω προβλήματος ή να του βγάλει μια βλάβη γενικότερα. Οι πιθανότητες για να συμβεί αυτό αυξάνονται όσο παλιώνει ένα αμάξι, πόσο δε μάλλον όταν η συντήρησή του είναι ελλιπής. Παρόλα αυτά και πιο νέα μοντέλα μπορεί να ακινητοποιηθούν, γιατί ξαφνικά άδειασε […]
Τα supercars -και οι κάτοχοί τους- έχουν πολύ διαφορετικές ανάγκες από όλους τους υπόλοιπους. Ανάγκες που μεταφράζονται σε έξοδα, υπέρογκα στα δικά μας μάτια. Δείτε, για παράδειγμα, πόσο κόστισε μια Lamborghini Diablo για να συντηρηθεί σε βάθος τριετίας. Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είναι μια Diablo 6.0 VT SE του 2001 και πουλήθηκε στο Beverley Hills, […]
Η τελευταία γενιά Subaru WRX αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό και έντονη αμφισβήτηση, ειδικά από τη στιγμή που έγινε γνωστό πως δεν θα υπήρχε έκδοση STI. Παρότι βασίζεται σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα και διαθέτει νέο κινητήρα, η ελάχιστη αύξηση στην ισχύ (4 άλογα όλα κι όλα) και η έλλειψη αύρας Subaru Tecnica International είχε επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις […]
H εμπορική επιτυχία ενός αυτοκινήτου μετριέται σίγουρα με τις πωλήσεις. Πέρα από τα ποσοστά κερδών ανά μονάδα, τα κόστη παραγωγής, τον λόγο αξίας-κερδοφορίας και λοιπά εξειδικευμένα, ένα μοντέλο κρίνεται ως επιτυχημένο πρωτίστως όταν πουλάει. Υπάρχει, ωστόσο, ένας ακόμα δείκτης που φανερώνει το «γκελ» του στην αγορά: το πόσο μένει στην αντιπροσωπεία, μέχρι να βρει αγοραστή. […]
H Kia έδωσε στη δημοσιότητα πριν από σχεδόν δύο εβδομάδες την πρώτη φωτογραφία του πολυαναμενόμενου pickup μοντέλου της Tasman, με καμουφλάζ στο αμάξωμά του. Παρόλα αυτά διακρίνονταν οι βασικές του γραμμές και με την αφαίρεση του καμουφλάζ αποκαλύπτεται η πραγματική του μορφή. Κάτι που έκανε ψηφιακά ο Kelsonik για το Kolesa και όπως φαίνεται δεν […]