Η Audi έχει μακροχρόνια ιστορία στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων και κυρίως μεγάλων, τα οποία ανέκαθεν διέθεταν κορυφαία χαρακτηριστικά και τεχνολογίες αιχμής. Ένα από αυτά τα μοναδικά και πλέον σπάνια Audi του παρελθόντος, είναι και o πρόγονος του A8, το μεγαλοπρεπές V8.
Δείτε ακόμα: Παππούς 78 χρονών με Audi TT 1.100 ίππων! (+video)
Πληθωρικό σε κάθε επίπεδο, το Audi V8 αποτελούσε τη ναυαρχίδα της γερμανικής μάρκας, από το 1988 έως το 1993, ενώ κατασκευάστηκε σε 21.000 αντίτυπα. Σήμερα, αν τύχει ποτέ και το αντικρύσει κανείς, θα είναι σαν να βλέπει φάντασμα μπροστά του, αφού τα καλοδιατηρημένα είναι μετρημένα στα δάκτυλα. Το εικονιζόμενο όμως, θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται στο μουσείο της Audi και όχι σε εμπορία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Πρόκειται για μοντέλο του 1990, με μόνο 218 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του. Σύμφωνα με την αγγελία (δείτε εδώ), το συγκεκριμένο Audi V8 έκανε τα πρώτα του 157 χιλιόμετρα στο Βέλγιο και από το 2016 βρίσκεται στην εμπορία Bourguignon, όπου προστέθηκαν άλλα 61 χιλιόμετρα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic
Το επιβλητικό του αμάξωμα έχει μήκος 4.874 χλστ., πλάτος 1.814 χλστ., ύψος 1.420 χλστ., μεταξόνιο 2.703 χλστ. και βάρος 1.710 κιλά. Το λευκό περλέ του χρώμα έχει διατηρηθεί τέλεια, όπως και το πολυτελές εσωτερικό με τις επενδύσεις δέρματος και ξύλου. Στον εξοπλισμό του διαθέτει όλες τις γνωστές ηλεκτρικές ανέσεις συν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό, ηλιοροφή, κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, ζάντες αλουμινίου, το σύστημα procon-ten, θερμαινόμενα εμπρός – πίσω καθίσματα, ABS κ.λπ. Το μόνο που ήταν εξτρά και δεν τοποθετήθηκε ποτέ είναι το ηχοσύστημα.
Κάτω από το μακρύ εμπρός καπό του φιλοξενείται ένας κινητήρας 3.6 λτ. 32 βαλβίδων V8 (υπήρχε και 4.2 λτ. V8), απόδοσης 250 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 340 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Με το αυτόματο κιβώτιο των 4 ταχυτήτων (στάνταρ ήταν 5άρι μηχανικό) και την τετρακίνηση quattro, το μεγάλο Audi V8 επιτάχυνε στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 232 χλμ./ώρα (7,6 δλ. και 244 χλμ./ώρα με το χειροκίνητο).
Δείτε ακόμα: Ακόμα πιο σπορ το «300άρι» Audi SQ2
Για το τέλος αφήσαμε την τιμή, η οποία είναι αναμενόμενα υψηλή. Για όσους λοιπόν το θέλουν, θα πρέπει να κάνουν μια κατάθεση της τάξεως των 74.950 ευρώ, για να πάρουν ένα «καινούργιο» Audi V8 ηλικίας 30 ετών.