Τα Mahindra είναι γνωστά στη χώρα μας ως «σκυλιά» και οικονομικά αγροτικά, με εξαιρετικό value for money. Ο Ινδός κατασκευαστής όμως αλλάζει σελίδα και πρώτος εκφραστής είναι το υπερσύγχρονο XUV700.
Το SUV χαρακτηρίζεται από το νέο σήμα της εταιρίας και την αλλαγή στη σχεδιαστική προσέγγιση, που δίνει το στίγμα για την κατεύθυνση των μελλοντικών Mahindra. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η μάσκα με τις 6 έξι γρίλιες, οι δυο ακριανές εκ των οποίων αποτελούν τη συνέχεια των φωτιστικών σωμάτων. Τα φανάρια με τη σειρά τους θυμίζουν αρκετά αυτά των Renault, με το σχήμα U και τα LED ημέρας. Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα πτυσσόμενα χερούλια (!) και οι ώμοι στο πίσω μέρος, που οδηγούν σε φωτιστικά σώματα έμπνευσης νέου Kia Sportage.
Η αγνώριστη εικόνα συνεχίζεται στο εσωτερικό, όπου συναντάμε μια υπερπαραγωγή δυο οθονών 10,25 ιντσών σε ενιαία διάταξη, μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα πολυμέσων (8 και 7 ιντσών αντίστοιχα στις βασικές εκδόσεις)! Ένα infotainment που διαθέτει όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay, Android Auto, Amazon Alexa), σε μια καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 7 επιβάτες. Παρόντα και τα συστήματα ασφαλείας, όπως διατήρηση απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας και λοιπά.
Το XUV700 φτάνει τα 4.695 χλστ. σε μήκος, τα 1.890 χλστ. σε πλάτος, τα 1.755 χλστ. σε ύψος και τα 2.750 χλστ. σε μεταξόνιο, έχοντας δυο πολύ δυνατά μοτέρ να φροντίζουν για την κίνησή του. Ο βενζινοκινητήρας είναι ένας 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο, με απόδοση 200 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 380 Nm στις 1.750-3.000 σ.α.λ. Ο ντίζελ πρόκειται για ένα σύνολο 2.2 λίτρων, σε δυο εκδοχές: με 155 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 360 Nm στις 1.500-2.800 σ.α.λ., και 185 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. με ροπή στα 420 Nm στις 1.600-2.800 σ.α.λ. (χειροκίνητο) και 450 Nm στις 1.750-2.800 σ.α.λ. (αυτόματο). Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, ενώ διατίθεται και σύστημα τετρακίνησης.
Παρά το άλμα στην τεχνολογία και τη σχεδίαση, η τιμή εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στα ατού του Mahindra. Το XUV700 ξεκινά στην Ινδία από τα 1,19 εκατ. ρουπίες, για τη βασική έκδοση MX και τον 2.0λτ. τούρμπο, που ισοδυναμούν με 13.712 ευρώ!