Έχουμε συνηθίσει να λέμε «RAM» και να σκεφτόμαστε θεόρατα pick ups, με κυριαρχική εμφάνιση και τόνους ροπής κάτω από το καπό. Κρατήστε αυτή τη σκέψη, αλλά κόψτε τη στη μέση, και έχετε το νέο RAM 700.
Με άλλα λόγια, την αμερικανική εκδοχή του νέου Fiat Strada. Το 700 παίρνει θέση στη βάση της γκάμας των RAM, με μήκος 4.470 χλστ., πλάτος 1.729 χλστ., ύψος 1.575 χλστ. και μεταξόνιο 2.737 χλστ. Διατίθεται σε μονή και διπλή καμπίνα, με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στην καρότσα να φτάνει τα 750 κιλά, το χώρο φόρτωσης τα 1.141 λίτρα (691 το διπλοκάμπινο) και την απόσταση από το έδαφος έως τα 213 χλστ. Εμφανισιακά είναι ίδιο με το ιταλικό αδερφάκι του, εξαιρώντας τα σήματα και την εκτενέστερη χρήση χρωμίου στην πλούσια, διπλοκάμπινη έκδοση.
Δείτε ακόμα: Σοκ και δέος σε 6 τροχούς το RAM Heavy Duty
Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής 7 ιντσών και δυνατότητες συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, στις πλούσιες εκδόσεις.
Οι αναρτήσεις του αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άκαμπτο άξονα πίσω με ημιελλειπτικά φύλλα σούστας για περισσότερη αντοχή στο φόρτωμα. Κάτω από το καπό συναντάμε δυο τετρακύλινδα βενζινοκίνητα σύνολα. Ο ατμοσφαιρικός EVO αποδίδει 88 ίππους και 123 Nm ροπής, ενώ ο υπερτροφοδοτούμενος 1.3 Firefly 109 ίππους και 139 Nm. Αμφότεροι συνδυάζονται αποκλειστικά με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τροφοδοτούν τους εμπρός τροχούς.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται στην Ευρώπη το RAM TRX των 702 ίππων
Το RAM 700, όπως και το μεγαλύτερο 1000, θα πωλείται σε χώρες της Κεντρικής και Λατινικής Αμερικής, όπως οι Βολιβία, Χιλή, Περού, Κολομβία, Δομινικανή Δημοκρατία, Γουατεμάλα, Ονδούρα, το Περού, το Ελ Σαλβαδόρ, τον Παναμά και τον Ισημερινό, με τη διάθεσή του να ξεκινά από τον επόμενο μήνα.