Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βρίσκονται σε μεγάλη ανάπτυξη και στην Κίνα, η οποία αποτελεί άλλωστε την πρώτη αγορά παγκοσμίως και για τα ηλεκτρικά οχήματα. Ανά τακτά διαστήματα εμφανίζονται καινούργια μοντέλα, όπως είναι και το εικονιζόμενο HRS1 της εταιρείας Hengrun.
Με την πρώτη όψη το τετραγωνισμένο σχήμα του θυμίζει το σκληροτράχηλο Suzuki Jimny, όμως μεταξύ τους τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν καμία απολύτως συγγένεια. Τα παραλληλόγραμμα σχήματα, οι επίπεδες επιφάνειες και τα νεύρα στα πλαϊνά αποτελούν ορισμένα από τα βασικά σχεδιαστικά του γνωρίσματα. Το μίνι ηλεκτρικό «τζιπάκι» έχει μήκος 3.560 χλστ., πλάτος 1.610 χλστ., ύψος 1.705 χλστ. και μεταξόνιο 2.250 χλστ.
Στο τετραθέσιο εσωτερικό του με τη μινιμάλ αισθητική, ακολουθείται ο βασικός κανόνας της εποχής, δηλαδή οι ψηφιακές οθόνες (πίνακα οργάνων και Infotainment) και τα ελάχιστα φυσικά χειριστήρια. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται ακόμα κάμερα οπισθοπορείας, χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικές ευκολίες και αισθητήρες πίεσης ελαστικών.
Την κίνηση των εμπρός τροχών του Hengrun HRS1 αναλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 44 ίππων και 140 Nm ροπής, που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η μετάδοση γίνεται με αυτόματο κιβώτιο και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 102 χλμ./ώρα. Η μπαταρία φωσφορικού σιδήρου έχει χωρητικότητα 28,2 kWh και προσφέρει αυτονομία 305 χλμ. (NEDC). Η φόρτιση γίνεται σε 9 ώρες σε πρίζα 220V, ή σε 40 λεπτά σε ταχυφορτιστή.
Στην Κίνα, οι τιμές του ξεκινούν από μόλις 49.800 γουάν, με την κορυφαία έκδοση να φτάνει τα 79.800 γουάν (σημερινή ισοτιμία 6.400 και 10.260 ευρώ αντίστοιχα).