Το ιστορικό 2CV Fourgonette του 1951 αναβιώνει, 71 χρόνια μετά το ντεμπούτο του, μέσω ενός Ιταλού καροσερίστα και του πολύ τυχερού Berlingo, που γίνεται ένα εκ των πιο ξεχωριστών παρουσιών με το λοχιόσημο στη μάσκα.
Το νέο Fourgonnette έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ιταλική φίρμα Caselani, που ειδικεύεται σε restomodding του είδους. «Ήταν μια συναρπαστική πρόκληση γιατί το αρχέγονο βαν είχε εντελώς διαφορετικές αναλογίες (4,43 μέτρα μήκος το καινούργιο, 3,86 μ. το παλιό). Επικεντρώθηκα περισσότερο σε μια υποβλητική πτυχή του αρχικού οχήματος αντί να προσπαθήσω να μετατρέψω μεμονωμένα σχεδιαστικά στοιχεία, ώστε να μοιάζουν στο αυθεντικό 2CV Fourgonnette» δηλώνει ο σχεδιαστής των Ιταλών, David Obendorfer.
Ξεκινώντας από το μπροστινό μέρος, ολόκληρο το ρύγχος του Berlingo έχει αντικατασταθεί με ένα νέο, που μιμείται εκείνη του επαγγελματικού 2CV. Ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι θόλοι των τροχών έχουν επίσης δώσει τη θέση τους σε καινούργιους, που κατασκευάζονται από fiberglass, ενώ νέο είναι και το καπό με το σχήμα V και τις πτυχώσεις. Όπως στο πρώτο Fourgonnette, υπάρχουν στρογγυλοί προβολείς που προεξέχουν από το αμάξωμα, ενώ πάνω . Πάνω από τους θόλους των μπροστινών τροχών υπάρχουν ψευδο-αεραγωγοί, που εμπνέονται από τους πραγματικούς του μοντέλου από το 1951.
Στο πλάι δεσπόζουν οι οριζόντιες γραμμές, αποτίνοντας φόρο τιμής στο έξτρα έλασμα που τοποθετούσαν οι μηχανικοί της Citroen πίσω από την καμπίνα των επιβατών, προκειμένου να αυξήσουν την ακαμψία του σασί και να διασφαλίσουν την αντοχή του χώρου φόρτωσης. Πίσω συναντάμε οβάλ κρύσταλλα στα φύλλα των θυρών, ενώ στα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα παρατηρούμε τη μεγαλύτερη ομοιότητα με το Berlingo, καθώς ναι μεν εμφανίζονται σε διπλό κυκλικό μοτίβο (όπως το αυθεντικό), αλλά μοιάζουν αρκετά aftermarket.
Για τα μηχανικά μέρη το μόνο που αναφέρουν οι Ιταλοί, είναι πως η κατασκευή του αυτοκινήτου χρειάζεται 400 ώρες. Εφόσον μιλάμε για μεταποιημένο Berlingo, πάντως, κάτω από -εξαιρετικά επιτυχημένα ρετρό- καπό δίνει κίνηση είτε ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 PureTech, είτε ο ντίζελ 1.5 BlueHDi. Τα βιβλία παραγγελιών θα ανοίξουν την 1η Οκτωβρίου, για όποιον ενδιαφέρεται, με την έναρξη παραγωγής να έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2023.