Τα 500 είναι αναμφίβολα τα νέα 400 στα hypercars. Όταν πριν σχεδόν 20 χρόνια η Bugatti Veyron δημιουργούσε την κατηγορία των υπερ-υπεραυτοκινήτων, τα 400 χλμ./ώρα φάνταζαν αποκύημα μυθιστορήματος. Σήμερα, η διάδοχος Chiron περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 420 χλμ./ώρα και έχουμε φτάσει σε σημείο να μιλάμε για ταχύτητες άνω των 500 χλμ./ώρα.
Για να γίνει κάτι τέτοιο όμως, θα πρέπει πρώτα να φτάσει κάποιος στην 500άρα. Το Hennessey Venom F5 ευελπιστεί να το κάνει πρώτο, μεταφέροντας την πίστη αυτή και στους κροίσους αγοραστές. Η παραγωγή του αμερικανικού hypercar θα περιοριστεί στα 24 κομμάτια, με κάθε ένα εξ αυτών να τιμολογείται στα 2,1 εκατ. δολάρια αρχικής τιμής (1,8 εκατ. ευρώ). Αν κάποιος ενδιαφέρεται, τότε θα πρέπει να περιμένει μέχρι να βγει ένα Venom σε αγγελία ή δημοπρασία, καθότι ξεπούλησε! Παρόλα αυτά, ο John Hennessey υπόσχεται πως θα ακολουθήσει «κάτι εξωπραγματικό».
Ο Τεξανός δημιουργός ισχυρίζεται πως το F5 ξεπερνά τα 500 για μισό χλμ./ώρα. Για να το καταφέρει, χρησιμοποιείται ανθρακόνημα σε αμάξωμα και πλαίσιο κρατώντας το βάρος στα 1.360 κιλά. Σε συνδυασμό με τα 1.817 άλογα και τα 1.617 Nm ροπής του twinturbo 6.6 V8, προκύπτει μια αναλογία βάρους-ισχύος της τάξης των 0,748 κιλών ανά ίππο! Ένα 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει να τη μεταφέρει στους πίσω τροχούς, που καλούνται να την περάσουν στην άσφαλτο μέσα από τα ελαστικά Michelin Pilot Cup Sport 2, διαστάσεων 345/50/20 (265/35/19 μπροστά). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε λιγότερο από 3 δλ. και τα 200 χλμ./ώρα σε μόλις 4,7 δλ., με το ταξίδι να συνεχίζεται πέρα από το φράγμα των 500 χλμ./ώρα. Το φρενάρισμα είναι καθήκον κεραμικών φρένων 15 ιντσών, με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω.
Λόγω του ειδικού της κατασκευής, που παραπέμπει ευθέως σε αγωνιστικό, το Venom οριακά παίρνει έγκριση για χρήση δρόμου. Κι αυτό κατόπιν περιορισμού στην ετήσια διανυθείσα απόσταση, που ορίζεται στις 2.500 μίλια (4.023 χλμ.).