Πέρσι τον Απρίλη, η BMW είχε παρουσιάσει την ανανεωμένη X7. Μια μόλις μέρα αργότερα από το ντεμπούτο του βαυαρικού SUV, η Alpina αποκάλυπτε την ισχυρότερη και πιο σπορ εκδοχή του. Τώρα η XB7 αναβαθμίζεται, και μάλιστα στον τομέα που μετράει περισσότερα σε τέτοιες κατασκευές: κάτω από το καπό.
Το μεγαλύτερο μοντέλο στην γκάμα της Alpina διαθέτει πιο έντονο αεροδυναμικό πακέτο σε σχέση με την X7 M60i (στην οποία βασίζεται), που εκπροσωπείται από μεγαλύτερο splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, διαχύτη στον πίσω με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και πλαϊνές ποδιές. Οι πολυάκτινες Alpina Classic ζάντες των φωτογραφιών φτάνουν στις 23 ίντσες, σε ελαστικά διάστασης 285/35 εμπρός και 325/35 πίσω, όμως υπάρχει και η πιο λογική επιλογή των 21 ιντσών σε λάστιχα 285/45 που προσφέρεται στάνταρ. Όποιους τροχούς κι αν επιλέξει ο αγοραστής, 4πίστονες δαγκάνες εμπρός – πίσω θα έχει για να εφαρμόζουν στις δισκόπλακες – «ταψιά» (394 χλστ. εμπρός – 399 χλστ. πίσω).
Η κίνηση της συντριπτικής Βαυαρής εναπόκειται στον 4.4 V8 twinturbo της M60i, κατόπιν της απαραίτητης ενίσχυσης: από τα 530 άλογα και 750 Nm, ανεβαίνει στους 639 ίππους στις 5.500-6.500 σ.α.λ. και τα 800 Nm στις 1.800-5.600 σ.α.λ. (+18 άλογα συγκριτικά με την απερχόμενη XB7, ίδια η ροπή με 200 σ.α.λ. περισσότερο φάσμα)! Το 8άρι αυτόματο της ZF και το σύστημα τετρακίνησης xDrive αναλαμβάνουν να περάσουν την ισχύ στους τροχούς, καταφέρνοντας να επιταχύνουν τα 2.700+ κιλά της XB7 στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,9 δλ. (4,2 δλ. η πρότερη XB7), στο 400άρι μέσα σε 12,4 δλ. και μέχρι μια τελική ταχύτητα, που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 290 χλμ./ώρα! Το κοντρόλ όλων αναλαμβάνουν τα ειδικά εξελιγμένα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της Alpina, με την αερανάρτηση να προσφέρει έως 40 χλστ. περισσότερο χαμήλωμα.