Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι κάτι που αφορά μόνο τα επιβατικά αυτοκίνητα, αλλά και τα επαγγελματικά, αφού άλλωστε ήδη κυκλοφορούν και στην Ελλάδα ηλεκτρικά vans. Ωστόσο, στην Ευρώπη δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους EV Pickup, χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.
Μια νέα πρόταση είναι το LDV eT60 (της Saic Motor) που πρόσφατα λανσαρίστηκε στην Αυστραλία. Ήδη εκεί το T60 με τον 2.0 λτ. Bi-Turbo πετρελαιοκινητήρα των 160 ίππων, έχει φτάσει τις 24.000 πωλήσεις, από την έναρξη διάθεσή του, τον Σεπτέμβριο του 2017. To eT60 ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 177 ίππων και 310 Nm ροπής, το οποίο αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής απόδοσης 88,55 kWh.
Σύμφωνα με τη μάρκα και το πρότυπο WLTP, η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 330 χιλιόμετρα, με την κίνηση να μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς. Σε φορτιστή 11 kW απαιτούνται 9 ώρες για να «γεμίσει» από το 5 στο 100%, ενώ σε ταχυφορτιστή 80 kW, o χρόνος μειώνεται στα περίπου 45 λεπτά για το 20-80%.
Το LDV eT60 διαφέρει ελάχιστα εξωτερικά συγκριτικά με το συμβατικό μοντέλο, με τις μόνες διαφορές να εντοπίζονται στον σχεδιασμό της πόρτας της καρότσας. Παρόμοιο είναι και το εσωτερικό, εκτός από το στρογγυλό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα για την επιλογή της μετάδοσης. Το ηλεκτρικό Pick-up έχει μήκος 5.365 χλστ., πλάτος 1.900 χλστ., ύψος 1.809 χλστ. και μεταξόνιο 3.155 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη στα 187 χλστ. λόγω των μπαταριών (215 χλστ. στο ντίζελ), ενώ το βάρος των 2.300 κιλών δεν είναι αναλογικά μεγάλο, εάν μάλιστα το συγκρίνουμε με τα 2.150 κιλά που ζυγίζει το diesel T60. Επίσης, το ωφέλιμο φορτίο είναι στα 1.000 κιλά, όπως στον 1 τόνο είναι και η ικανότητα ρυμούλκησης.
Το LDV eT60 πωλείται στην Αυστραλία στην τιμή των 92.990 δολαρίων (59.953 ευρώ). Πολύ πιο ακριβό από το πετρελαιοκίνητο μοντέλο, το οποίο ξεκινά κάτω από τα μισά λεφτά (από 41.042 δολάρια (26.462 ευρώ).