Η Honda είναι ένας κατασκευαστής με πολυποίκιλη δραστηριότητα. Σίγουρα, πασίγνωστη είναι για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες της. Η φίρμα από το Τόκιο, όμως, έχει στις τάξεις της και ένα πολύ επιτυχημένο αεροσκάφος!
Το HondaJet Elite θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι το Accord των αιθέρων. Διατηρεί πιστό κοινό σε όλο τον κόσμο, συναγωνιζόμενο σε πωλήσεις το αεροσκάφος που δημιούργησε την κατηγορία των lear jet: το ομώνυμο Learjet (η παραγωγή του έληξε τον περασμένο Φλεβάρη, από τη μητρική Bombardier). Οι Ιάπωνες παρουσίασαν την έκδοση S του Elite, που διαθέτει περισσότερο εξοπλισμό ασφαλείας και νέους χρωματισμούς. Στην ήδη ευρεία παλέτα προστίθενται τα Gunmetal, Luxe Gold και Deep Sea Blue, ενώ στον τομέα των συστημάτων το Elite S διαθέτει τα Advanced Steering Augmentation System (ASAS), FAA Data Comm και ACARS. Το πρώτο μειώνει τον φόρτο εργασίας του πληρώματος, αυξάνοντας τη συνδρομή των ηλεκτρικών στο χειρισμό των πηδαλίων, ενώ τα άλλα δύο ενισχύουν τη δυνατότητα επικοινωνίας.
Μια εξίσου σημαντική αναβάθμιση αφορά στην αύξηση του ωφέλιμου βάρους κατά 90 κιλά. Κάτι που σημαίνει πως το Elite S μπορούν είτε να πάρουν ακόμα έναν επιβάτη μαζί τους, είτε περισσότερες αποσκευές, ή να δουν μια αύξηση της αυτονομίας κατά 222 χλμ. (μέγιστη αυτονομία 2.883 χλμ.) σε σχέση με το απλό Elite.
Διαθέτει δυο στροβιλοκινητήρες μέγιστης ώσης 2.050 λιβρών έκαστος και χάρις στο συνδυασμό προηγμένης αεροδυναμικής – χαμηλού βάρους (4.300 κιλά), τροχοδρομεί σε λιγότερο από 1.064 μέτρα – η καλύτερη επίδοση στην κατηγορία, ξεπερνώντας το Cessna Citation M2. Η προσγείωση απαιτεί ακόμα λιγότερο χώρο, μόλις 852 μέτρα. Το Elite μπορεί να πάρει ύψος με ρυθμό 4.100 ποδών/λεπτό (1.250 μέτρα/λεπτό) και να φτάσει μέχρι τις 43.000 πόδια (13.106 μέτρα) υψόμετρο, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει το Mach 0,638. Αλλιώς, 782 χλμ./ώρα! Κατά συνέπεια, και αυτονόητα, πρόκειται για το ταχύτερο Honda που μπορεί να αγοράσει κάποιος. Άλλο που απαιτούνται πάνω από 4 εκατομμύρια ευρώ.