Στις αρχές του προηγούμενου έτους έκανε πρεμιέρα με κάθε διθυραμβική επισημότητα το Togg T10X. To πολυαναμενόμενο για τους Τούρκους πρώτο «εθνικό αυτοκίνητο» της χώρας, για το οποίο έκανε κυριολεκτικά τεμενάδες ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Η SUV κατηγορία, ωστόσο, ήταν μόνο η αρχή για το Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (όμιλος για το κοινό εγχείρημα τουρκικού αυτοκινήτου). Τώρα μπαίνουν στο κάδρο και τα ηλεκτρικά σεντάν, όπου παντοκράτορας πωλήσεων είναι το Tesla Model 3.
Οι Τούρκοι παρουσίασαν στην έκθεση τεχνολογίας CES το T10F, δηλαδή την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου σεντάν που είχαμε δει πρώτη φορά το 2019 (και ξανά το 2022, πάλι στη CES). Το T10F δανείζεται τα περισσότερα σχεδιαστικά στοιχεία του T10X -ήτοι φανάρια, μάσκα, προφυλακτήρες, σχέδια ζαντών- αλλά προσαρμοσμένα σε αμάξωμα 3 όγκων (2 για την ακρίβεια, πιο πολύ fastback είναι) και πιο σπορ εκτέλεση. Το T10F είναι πιο δυναμικό εμφανισιακά βέβαια, με λίγο πιο σφηνοειδή φωτιστικά σώματα και μικρότερη μάσκα μπροστά, μαζί με πιο επιθετική προσέγγιση στις άκρες των ενιαίων πίσω φαναριών. Γενικότερα, όμως, μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο σε non crossover και μεγαλύτερη εφαρμογή, μιας και το μήκος στέκει σχεδόν 30 εκατοστά πάνω από το T10X (4,83 μέτρα το σεντάν, 4,59 μ. το SUV). To πλάτος επίσης φτάνει τα 1,88 μέτρα (ίδιο), το ύψος τα 1,56 μ. (-11 εκατοστά) και το μεταξόνιο τα 2,89 μέτρα (καμία διαφορά).
Στο εσωτερικό συναντάμε λιγότερες αλλαγές, από όσο μπορούμε να διακρίνουμε μέσω της μιας φωτογραφίας που φαίνεται η καμπίνα. Όπως στο SUV, έτσι και στο fastback κυριαρχεί το πλήρως ψηφιακό ταμπλό με τις στάνταρ οθόνες από τη μια άκρη στην άλλη. Αποτελείται από την οθόνη 12 ιντσών του πίνακα οργάνων, των 29 ιντσών (!) του infotainment και των 8 ιντσών για τον έλεγχο άλλων λειτουργιών, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.
Παρεμφερής εικόνα με το T10X και στο μηχανικό σκέλος. Το T10F προσφέρεται σε δυο εκδόσεις, με μονό και διπλό ηλεκτροκινητήρα. Δυο διαφορετικές εκδοχές με μονό ηλεκτροκινητήρα είναι διαθέσιμες, αμφότερες στα 218 άλογα και 350 Nm, αλλά με διαφορετική αυτονομία: έως 350 χλμ. (+36 χλμ. σε σχέση με το SUV) η βασική με τη μπαταρία των 52,4 kWh, έως 600 χλμ. (+77 χλμ.) η Long Range των 88,5 kWh (σε κύκλο NEDC). Τη μεγάλη μπαταρία φοράει και η κορυφαία δικινητήρια, των 435 ίππων και 700 Nm., φτάνοντας μέχρι τα 530 χλμ. με μια φόρτιση (+7 χλμ.). Όλες οι εκδόσεις μπορούν να φορτίσουν από το 20 στο 80% σε λιγότερο από 28 λεπτά, με χρήση ταχυφορτιστή, ενώ τέλος το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,6 δλ. (-0,2 δλ. συγκριτικά με το T10X).