H Polestar έχει σκοπό να αποτελέσει όχι απλά την εναλλακτική, αλλά βασικό ανταγωνιστή της Tesla και των υπολοίπων μεγάλων δυνάμεων της ηλεκτροκίνησης. Μια πρόθεση που εκφράζεται δυναμικά και αισθησιακά, μέσα από το πρωτότυπο Ο2 (κατά τον χημικό τύπο του οξυγόνου).
To εντυπωσιακό 2+2 κουπέ-κάμπριο συγκλονίζει σχεδιαστικά, με τα αιχμηρά διεπίπεδα LED φανάρια και την απολύτως επιθετική διαμόρφωση του εμπρός μέρους, τις ιδιαίτερου ντιζάιν 22άρες ζάντες, τις έντονες νευρώσεις στα εμπρός φτερά, τους φαρδείς ώμους, τα ενιαία φωτιστικά σώματα πίσω, τον ευμεγέθη διαχύτη και τη διαρρύθμιση οροφής-πίσω μέρους, που παραπέμπει σε fairing ταχύπλοου. Μια οροφή που, σε πολύ μεγάλο μέρος, αποτελείται από κρύσταλλο και αναδιπλώνεται, μεταμορφώνοντας το Ο2 από κουπέ σε κάμπριο.
Οι γραμμές του αμαξώματος είναι σμιλεμένες από τις επιταγές της αεροδυναμικής, με απώτερο σκοπό τη μείωση της αντίστασης και του συντελεστή οπισθέλκουσας. Υπάρχουν κρυφοί αεραγωγοί τόσο στα μαρσπιέ όσο και το πάτωμα, που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα και παράλληλα παράγουν κάθετη δύναμη, δίχως να χρειάζονται κραυγαλέα αεροδυναμικά βοηθήματα.
Στο εσωτερικό συναντάμε την κλασική για αυτοκίνητο της Polestar εικόνα, με τον μινιμαλισμό και την ψηφιακότητα σε πρώτο πλάνο. Ο πίνακας οργάνων συγκεντρώνεται σε μια μικρή, οριζόντια οθόνη πίσω από το τιμόνι, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων (διαστάσεις δεν ανακοινώνονται από τους Σουηδούς). Διακόπτες και κουμπιά λάμπουν δια της απουσίας τους, περιοριζόμενοι στα πλαϊνά του τιμονιού και το περιστροφικό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα. Όλα τα πλαστικά προέρχονται από ανακυκλώσιμα υλικά, με τα μαλακά να είναι προέλευσης ανακυκλωμένου πολυεστέρα και τα υπόλοιπα να πηγάζουν από ένα νέο είδος «θερμοπλαστικού μονο-υλικού». Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου επίσης είναι παρούσα, διαθέτοντας μέχρι πάνελ με ταμπέλες που αναφέρουν το βαθμό περιεκτικότητας του υλικού, ώστε να γίνεται πιο εύκολα η διαλογή τους κατά την ανακύκλωση.
Μοναδικό χαρακτηριστικό του O2 είναι το drone, που «φωλιάζει» στο κάλυμμα όπισθεν των πίσω καθισμάτων και μπορεί να απαθανατίσει την κίνηση του αυτοκινήτου, σε ταχύτητες έως 90 χλμ./ώρα. Έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την κινεζική εταιρία ηλεκτρονικών Hoco Flow, ωστόσο φαντάζει απίθανο να περάσει στο στάδιο της παραγωγής.
Αναφορικά με αυτό, οι Σουηδοί κρατάνε τα χαρτιά τους κλειστά. Το μόνο που ανακοινώνουν από τεχνικής άποψης, είναι πως το «Οξυγόνο» βασίζεται στην πλατφόρμα CMA και μοιράζεται στοιχεία με το επερχόμενο Polestar 5. Σκέψεις για παραγωγή υφίστανται, αλλά προτεραιότητα έχουν τα 3,4 και το προαναφερθέν 5.