Την Byton ενδεχομένως δεν την έχετε ξανακούσει. Ούτε το μοντέλο της M-Byte. Παρόλα αυτά, αμφότερα θέτουν τα στάνταρ στην αυτοκινητοβιομηχανία, στον τομέα των οθονών.
Η Byton, λοιπόν, είναι ένας από τους 487 κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων που διαθέτει το «οπλοστάσιο» της Κίνας. Όπως οι υπόλοιποι 486, έτσι και αυτή θέλει να ανταγωνιστεί την Tesla. To Μ-Byte τοποθετείται απέναντι από το Model X, προσφέροντας δυο εκδόσεις: μια με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μπαταρία 72 kWh, που αποδίδει 272 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ.), και την κορυφαία με δυο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 408 ίππων (0-100 σε 5,5 δλ.), με την χωρητικότητα της μπαταρίας να αυξάνεται στις 95 kWh. Η αυτονομία φτάνει τα 360 και 435 χιλιόμετρα αντίστοιχα (βάσει WLTP), με την μπαταρία να φορτίζει από το 0 στο 80% εντός 35 λεπτών με χρήση ταχυφορτιστή 150 kW.
Δείτε ακόμα: Οι Κινέζοι αλλάζουν τους κανόνες στον κύκλο ζωής των αυτοκινήτων
Για να κοντράρει την Tesla κάποιος, βέβαια, θα πρέπει να βρίθει τεχνολογίας, ψηφιακότητας και…οθονών. Εδώ οι Κινέζοι του «’δωσαν να καταλάβει», τοποθετώντας ό,τι μεγαλύτερο έχει μπει από πλευράς οθόνης σε αυτοκίνητο στα χρονικά. Πρακτικά μιλάμε για οπτικό ταμπλό, καθότι η κεντρική touchscreen του M-Byte φτάνει τις 48 ολόκληρες ίντσες! Σκοπός των σχεδιαστών ήταν να δημιουργήσουν την αίσθηση ενός high tech γραφείου, με την οθόνη να εκτείνεται άνετα μέχρι την πλευρά του συνοδηγού.
Διαβάστε επίσης: Κουμπιά ή οθόνες στο εσωτερικό; Τι προτιμάτε;
Εκτός αυτής, υπάρχει μια ακόμα στο κέντρο του τιμονιού (7 ιντσών) και μια τρίτη ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα (8 ιντσών). Η τιμή του M-Byte στην Ευρώπη, όπως ανακοίνωσε η Byton στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, ορίζεται στις 45.000 ευρώ προ φόρων.