Η Volkswagen πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια του μεγαλύτερου ηλεκτρικού της μοντέλου, του ID.7, το οποίο δεν είναι ένα SUV ή Crossover, αλλά πρόκειται για ένα fastback αυτοκίνητο. Βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, αλλά ενσωματώνει νέο ηλεκτροκινητήρα αναπτυγμένο από τη Volkswagen, ο οποίος είναι ο ισχυρότερος και με την υψηλότερη ροπή σε Volkswagen ID. μέχρι στιγμής.
Το ID.7 είναι, μετά τα μοντέλα ID.3, ID.4, ID.5, ID.6 (μόνο στην Κίνα) και το ID. Buzz, το έκτο μοντέλο στην ID. οικογένεια και το δεύτερο παγκόσμιο αυτοκίνητο της Volkswagen με βάση τη MEB μετά το ID.4. Το ηλεκτρικό σεντάν θα κυκλοφορήσει στις τρεις κύριες αγορές, όπως είναι της Κίνας, της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Το ID.7 θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το ερχόμενο φθινόπωρο και θα παράγεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Emden της Γερμανίας.
Αεροδυναμική κούρσα μήκος σχεδόν 5 μέτρων
Το ID.7 βασίζεται σχεδιαστικά στο πρωτότυπο ID. Aero που εμφανίστηκε τον Ιούνιο του 2022, ενώ οι γραμμές του συνολικά παραπέμπουν στο ID.5 αλλά σε μια πιο μοντέρνα και χυτή μορφή. Κυρίαρχα αισθητικά του γνωρίσματα αποτελούν τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, το έντονα καμπύλο καπό, η οροφή σε σχήμα τόξου, η ανάγλυφη γραμμή στα πλαϊνά στο ύψος των ώμων και το πίσω παρμπρίζ με την έντονη κλίση, το οποίο καταλήγει σε μια ενσωματωμένη αεροτομή της πόρτας του χώρου αποσκευών. Το ID.7 έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα και σχεδιάστηκε με βάση αεροδυναμικές αρχές. Η οροφή του κλίνει κομψά προς τα πίσω σε στυλ κουπέ και συμβάλλει στην επίτευξη άριστο συντελεστή οπισθέλκουσας περίπου 0,23 ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος.
Εσωτερικό υψηλής τεχνολογίας και μεγάλων ανέσεων
Στο εσωτερικό η μεγάλη κεντρική οθόνη των 15 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων μονοπωλεί τα βλέμματα, ενώ το head up display επαυξημένης πραγματικότητας κερδίζει τις εντυπώσεις. Highlight συνιστά το σύστημα Smart Air Vents, που σύμφωνα με τη VW αναγνωρίζει τον οδηγό από το κλειδί και ψύχει ή θερμαίνει το εσωτερικό πριν μπει στο αυτοκίνητο. Ο κλιματισμός μπορεί να διανείμει αυτόματα τον αέρα στην καμπίνα ή να κατευθύνει τη ροή προς το σώμα των επιβατών, με κάθε έναν να έχει τη δυνατότητα ατομικής ρύθμισης μέσω του infotainment ή φωνητικών εντολών.
Νέος κινητήρας ισχύος 286 ίππων
O νέος ηλεκτροκινητήρας, με κωδική ονομασία APP550, επωφελείται από τη χρήση ισχυρότερου μαγνήτη, μεγαλύτερου στάτορα, βελτιωμένο σύστημα ψύξης/θέρμανσης και ένα κιβώτιο, που δίνει μέγιστη έμφαση στη μείωση των τριβών. Οι Γερμανοί τονίζουν τη σημασία της έλλειψης αντλίας θερμότητας, καθώς το λάδι που κυκλοφορεί στο κύκλωμα ψύχεται από το ψυκτικό της μπαταρίας και καταφέρνει να διατηρεί τις θερμοκρασίες σε λειτουργικό επίπεδο, με λιγότερα εξαρτήματα. Το ολικό αποτέλεσμα είναι 286 ίπποι και περίπου 460 Nm ροπής. Ο APP550 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Κάσσελ, στην κεντρική Γερμανία.
Η νέα ηλεκτρική κίνηση έχει βελτιστοποιηθεί πάνω απ’ όλα όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας. Ανάλογα με τα μεγέθη των μπαταριών, προβλέπεται ότι θα είναι δυνατή η αυτονομία WLTP έως και 700 χιλιόμετρα και η ικανότητα φόρτισης έως και 200 kW περίπου.