Η Volkswagen παρουσιάζει το Golf με το νέο κινητήρα 1.5 TSI ACT BlueMotion, ο οποίος αργότερα θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της μάρκας. Σύμφωνα με τη VW, το νέο αυτό μηχανικό σύνολο προσφέρει παραπλήσια κατανάλωση με ένα κινητήρα πετρελαίου, ενώ είναι σημαντικά φθηνότερο στην αγορά.
Διαβάστε ακόμα: Το μελλοντικό Audi θα είναι… drone! (+video)
Ο νέος 1.5 TSI ACT BlueMotion αποδίδει 130 ίππους μεταξύ 5.000 – 6.000 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm μεταξύ 1.400 – 4.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, επιταχύνει το βάρους 1.280 κιλών Golf από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ., από 80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η ταχύτητα σε 9,0/11,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 4,9-5,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 113-116 γρ./χλμ.
Το νέο VW Golf 1.5 TSI ACT BlueMotion συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο DSG των επτά ταχυτήτων, με το οποίο επιτυγχάνει χαμηλότερη κατανάλωση κατά 0,1 λτ./100 χλμ. και λιγότερες εκπομπές CO2 κατά 3 γρ./χλμ. Οι επιδόσεις είναι ίδιες με το μηχανικό κιβώτιο.
Το νέο αυτό μηχανικό σύνολο 1.5 TSI 130 PS διαθέτει νέα διαδικασία καύσης TSI Miller, χρησιμοποιεί ένα υπερσυμπιεστή υψηλής τεχνολογίας με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και περιλαμβάνει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT). Η λειτουργία απενεργοποίησης λειτουργεί σε κλίμακα στροφών του κινητήρα από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. και σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα, όταν υπάρχουν χαμηλές απαιτήσεις ισχύος. Όταν λειτουργούν μόνο οι δύο κύλινδροι εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων μια σχετική ένδειξη.
Διαβάστε ακόμα: Αθήνα – Ναύπλιο με 5 ευρώ για καύσιμα!
Όταν ο κινητήρας 1.5 TSI ACT BlueMotion συνδυάζεται με το DSG 7, τότε υπάρχει και η λειτουργία «Eco-coasting», μέσω της οποίας ο κινητήρας απενεργοποιείται όταν το όχημα ρολλάρει με την κινητική του ενέργεια (εμφανίζεται σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων). Αυτομάτως το μικρο-υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό σύστημα των 12 volt και μια μικρή μπαταρία ιόντων – λιθίου για την παροχή ενέργειας στα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου, επιτυγχάνοντας με αυτό τον τρόπο μείωση της κατανάλωσης έως 0,4 λτ./100 χλμ.