Από πέρυσι η Volkswagen έκλεινε το μάτι σε ένα ηλεκτρικό ισοδύναμο του Golf R, όταν παρουσίασε το ID.X ως ένα hot hatch χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τώρα ήρθε η ώρα και οι άνθρωποι από το Βόλφσμπουργκ ανακοίνωσαν ότι θα δούμε στην παραγωγή μια τέτοια ηλεκτρική «σφαίρα», το ID.3 GTX συγκεκριμένα, και μάλιστα το 2023.
Μιλώντας στην Αυστρία, κατά την κυκλοφορία του SUV ID.5, το στέλεχος της VW, Martin Hube, εξήγησε ότι το GTX θα βασίζεται στο ανανεωμένο ID.3. Κάποιοι, περίμεναν να δουν το εντυπωσιακό χάτσμπακ ήδη εφέτος, αλλά το lifting για το συμπαγές EV δεν θα μας έρθει πριν από την επόμενη χρονιά. Όταν γίνει αυτό, θα ενταχθεί στη λίστα των ID.4 GTX και ID.5 GTX, που θα αποτελούν τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων της γερμανικής μάρκας. «Για το ID.3 facelift θα λάβουμε υπόψη τις προσδοκίες του πελάτη για περισσότερη ισχύ και τετρακίνηση» τόνισε ο Hube.
Όπως, λοιπόν, τα SUV με το διακριτικό GTX, έτσι και το νέο ID.3 GTX θα έχει τετρακίνηση, υιοθετώντας έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά. Ενώ το πρωτότυπο ID.X είχε μια ισχυρή απόδοση με 329 ίππους, η VW έχει ήδη αποκαλύψει ότι το αυτοκίνητο παραγωγής δεν θα είναι τόσο δυνατό. Λαμβάνοντας, πάντως, υπόψη ότι το ID.5 GTX χρειάζεται 6,2 δευτερόλεπτα για το 0-100 από στάση, το ID.3 GTX θα πρέπει να κάνει το σπριντ κάτω από έξι δευτερόλεπτα, καθώς θα είναι ελαφρύτερο.
Κάποιοι θα θυμούνται ότι η VW είχε πειράξει επίσης ένα ID.3 convertible, αλλά αυτό δεν έχει λάβει ακόμη έγκριση, διότι ως γνωστόν η ζήτηση για τα cabrio έχει πέσει κατακόρυφα τις τελευταίες δεκαετίες. Παραδόξως, οι Γερμανοί έχουν τέτοιο μοντέλο στη φαρέτρα τους, το T-Roc Convertible.