H Ford παρουσιάζει τη σκληροτράχηλη έκδοση Tremor, μαζί με το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Wildtrak X, τα οποία αμφότερα λειτουργούν ως συνδετικοί κρίκοι της γκάμας μεταξύ των απλών Ranger και του Raptor.
Tremor και Wildtrak X πρακτικά είναι ένα και το αυτό, με τις διαφορές να περιορίζονται στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό. Το Tremor έχει διαφορετικής διαμόρφωσης μπάρες στην καρότσα και ανθρακί Boulder Grey απόχρωση στο αμάξωμα, ενώ και οι 17άρες ζάντες εμφανίζονται ελαφρώς ανασχεδιασμένες σε σχέση με εκείνες του Wildtrak X, που με τη σειρά του έχει αποκλειστικότητα στο Cyber Orange χρώμα. Τα σκαλοπάτια και τα all terrain ελαστικά 265/70/R17 είναι κοινά, όπως και τα νέα αμορτισέρ της Bilstein, η αυξημένη κατά 26 χλστ. απόσταση από το έδαφος (260 χλστ. στο σύνολο) και τα φαρδύτερα κατά 30 χλστ. μετατρόχια.
Προσεγμένες αναβαθμίσεις συναντάμε και στα ηλεκτρονικά συστήματα, όπου τα δυο Ranger μπορούν αξιοποιούν στο έπακρο τη λειτουργία Trail Control. Επί της ουσίας ένα cruise control εξελιγμένο για off roading, που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα κάτω από τα 32 χλμ./ώρα. Το Rock Crawl με τη σειρά του εμπλέκεται μόλις επιλεγούν οι κοντές σχέσεις, επίσης κρατώντας αμετάβλητη την πορεία του αυτοκινήτου.
Την κίνηση των Ranger Tremor και Wildtrak X αναλαμβάνει ο 2.0λιτρος biturbo ντίζελ EcoBlue, με απόδοση 204 ίππων και 500 Nm ροπής (ελαφρώς μειωμένη συγκριτικά με τα 213, που έχουμε συνηθίσει). Ένα 10άρι αυτόματο κιβώτιο είναι η μοναδική επιλογή μετάδοσης, που τροφοδοτεί είτε τους πίσω είτε όλους τους τροχούς μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης, προσφέροντας παράλληλα δυνατότητα μεταφοράς βάρους έως 3,5 τόνων. Από πλευράς επιδόσεων τώρα, το 0-100 χλμ./ώρα υπολογίζεται σε λιγότερο από 10 δλ. και η τελική στα 180 χλμ./ώρα.
Τα Ranger Tremor και Wildtrak X ξεκινούν την καριέρα τους στη Γηραιά Ήπειρο, με τιμές που για την αγορά της Γερμανίας ορίζονται στις 43.900 ευρώ για το Tremor και τις 49.950 ευρώ για το Wildtrak X.