Από πολλούς, και κυρίως την Toyota, το υδρογόνο αντιμετωπίζεται ως το μέλλον της αυτοκίνησης. Είτε ως καύσιμο κινητήρων, είτε ως πηγή ενέργειας για τα ηλεκτρικά. Το Mirai εμπίπτει στη δεύτερη κατηγορία και μας δείχνει πως οι κυψέλες καυσίμου μπορούν να είναι πολύ ενδιαφέρουσες, όπως αποδεικνύει το Sport Concept.
Οι Ιάπωνες παρουσίασαν τη σπορ οπτική τους για το δημοφιλέστερο FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle), στα πλαίσια του 24ώρου αγώνα στο Fuji. Το Mirai Sport Concept ουσιαστικά αποτελεί τον προπομπό του Mirai GR Sport, καθότι διαθέτει πολλά καλούδια από τον κατάλογο της Gazoo Racing. Η γκρι ματ βαφή Matte Steel ξεχωρίζει (παρμένη από το GR Corolla), μαζί με τις μαύρες ζάντες των 21 ιντσών (σε ελαστικά Michelin Pilot Sport S 245/40), ενώ το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο (splitter μπροστά, ποδιές στο πλάι, διαχύτης και αεροτομή πίσω) πλαισιώνει ιδανικά τα αυτοκόλλητα, που κοσμούν περιμετρικά το αμάξωμα. Οι κόκκινες δαγκάνες της TRD πίσω από τις ζάντες, αλλά και ο νέος εμπρός προφυλακτήρας που απαρνείται το χρώμιο του κανονικού, συνιστούν δυο εξίσου δυναμικές πινελιές.
Μηχανικά, οι μόνες αλλαγές που αναφέρονται είναι τα ελατήρια χαμηλώματος των 20 χλστ. Το σύστημα κίνησης δεν συνοδεύεται από ανακοινώσεις περί αύξησης ισχύος, οπότε υποθέτουμε πως o ηλεκτροκινητήρας παραμένει στα 185 άλογα και 300 Nm, όπως και οι 3 δεξαμενές υδρογόνου. Η μέγιστη αυτονομία στο κανονικό Mirai ανέρχεται στα 650 χλμ., οπότε κάτι ανάλογο θα πρέπει να περιμένουμε για το Sport Concept. Επισήμως δεν υπάρχει κάτι ακόμα για έκδοση παραγωγής, αλλά από τη στιγμή που σχεδόν όλη η γκάμα της Toyota έχει εκδόσεις GR Sport ή GR, θέμα χρόνου είναι να κυκλοφορήσει κανονικά.