Το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό SUV της Toyota παρουσιάστηκε, ξεχωρίζει με τη μοντέρνα αισθητική του και επί της ουσίας αποτελεί το ηλεκτρικό αντίστοιχο του RAV4.
Εμφανισιακά, το bZ4X μαγνητίζει τα βλέμματα με το ιδιαίτερα αιχμηρό εμπρός μέρος, που απαρτίζεται από λεπτά φωτιστικά σώματα, δυναμικό προφυλακτήρα με έντονες ακμές και επιβλητική μάσκα. Τα φουσκωμένα φτερά, που είναι βαμμένα μαύρα εν είδει προστατευτικών, ενισχύουν την αίσθηση του πλάτους, ενώ το μακρύ καπό κάνει το ίδιο για αυτή του μήκους. Στο προφίλ παρατηρούμε ένα χαρακτηριστικό «σπάσιμο» στην πόρτα, που οδηγεί γραμμές και μάτι στους φαρδείς ώμους και τα πίσω φανάρια, που αφενός εισέρχονται μέχρι το μέσο του φτερού, αφετέρου υιοθετούν ενιαία διαρρύθμιση.
Η Toyota δεν ανακοίνωσε διαστάσεις ή τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα e-TGNA και κυμαίνεται στα «κυβικά» του RAV4. Οπότε θα πρέπει να βρίσκεται στην περιοχή των 4,6 μέτρων για το μήκος και στα 2,7 μέτρα για το μεταξόνιο.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι πιο παραδοσιακή, με ένα τριάκτινο τιμόνι και μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, συνοδεία «αιωρούμενης» κεντρικής κονσόλας. Η ρηξικέλευθη εκτέλεση παίρνει υπόσταση με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος βρίσκεται πάνω από το ύψος της στεφάνης και έχει ένα σχήμα που θυμίζει cockpit μαχητικού αεροσκάφους! Ούτε εδώ ανακοινώνουν χαρακτηριστικά (διάσταση οθονών κλπ) οι Ιάπωνες.
Κρυψίνους και στα μηχανικά μέρη η φίρμα από το Αΐτσι, δηλώνοντας μόνο πως το bZ4X είναι τετρακίνητο και η πλατφόρμα εξελιγμένη από κοινού με τη Subaru. Γνωρίζουμε ήδη, ωστόσο, πως το bZ4X (ας είναι πρωτότυπο, κατά 99% την έκδοση παραγωγής βλέπουμε) θα είναι το πρώτο, από μια ολόκληρη σειρά ηλεκτρικών μοντέλων για την Toyota. Τα bZ (beyond Zero) θα αποτελέσουν το αντίπαλο δέος των VW ID, έχοντας ήδη κατοχυρωμένα τις ονομασίες 1 έως 5 (bZ1, bΖ2 κι ούτω καθεξής).