Μία από τις τεχνολογίες που εξελίσσει εδώ και χρόνια η Toyota, είναι οι κινητήρες υδρογόνου, όπως εφαρμόζει στο Mirai. Αυτή τη φορά όμως η ιαπωνική μάρκα κατεβαίνει κατηγορία σε μέγεθος αμαξώματος, μέσω του πειραματικού υδρογονοκίνητου GR Yaris.
Το καύσιμο, οι δεξαμενές καυσίμου και η διαδικασία ανεφοδιασμού του πρωτότυπου οχήματος είναι τα ίδια με αυτά του Mirai, το οποίο χρησιμοποιεί χημική αντίδραση στις κυψέλες καυσίμου για την παραγωγή ενέργειας. Το πειραματικό όμως GR Yaris διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης με υδρογόνο ως καύσιμο.
Το υδρογονοκίνητο GR Yaris εφοδιάζεται με τον turbo 3κύλινδρο 1.6 λτ. κινητήρα G16E-GTS που βρίσκεται στο GR Yaris, αλλά με τροποποιημένη παροχή καυσίμου και σύστημα ψεκασμού για χρήση με υδρογόνο ως καύσιμο.
Το υδρογόνο καίγεται με ταχύτερους ρυθμούς από τη βενζίνη, με αποτέλεσμα να παρέχει καλή απόκριση, ενώ παράλληλα προσφέρει εξαιρετική περιβαλλοντική απόδοση. Εκτός από το ότι είναι η καύση υδρογόνου είναι εξαιρετικά καθαρή, έχει την πρόσθετη δυνατότητα να χαρίζει μια διασκεδαστική οδηγική εμπειρία, αντίστοιχη με τους «κλασικούς» κινητήρες εσωτερικής καύσης. Περεταίρω πληροφορίες δεν ανακοινώθηκαν, ωστόσο αυτό δεν αποκλείεται να δείχνει τις προθέσεις της Toyota για ευρύτερη χρήση υδρογόνου και σε μικρότερα μοντέλα της μελλοντικά.