Η Toyota αποκάλυψε το εντελώς νέο Land Cruiser (Σειρά 300), ένα μοντέλο βαρύ όνομα, ιστορία μισού αιώνα και με πάνω από 10 εκατομμύρια πωλήσεις σε 170 χώρες παγκοσμίως. Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα και διαθέτει ενισχυμένα χαρακτηριστικά αξιοπιστίας, αντοχής και εκτός δρόμου ικανοτήτων, συνδυασμένα με άφθονες δόσεις πολυτέλειας.
Οι κινητήρες, το κιβώτιο ταχυτήτων και η πλατφόρμα είναι ολοκαίνουργια και σχεδιασμένα για να προσφέρουν ένα υψηλότερη απόδοση τόσο στο δρόμο όσο και στα πιο δύσκολες διαδρομές εκτός δρόμου. Οι καινοτομίες και οι βελτιώσεις – συμπεριλαμβανομένων των πρώτων τεχνολογιών παγκοσμίως – έχουν επιτευχθεί χωρίς να διακυβεύεται καμία πτυχή της ικανότητας του Land Cruiser, στοχεύοντας την απόδοση που μπορεί να εμπιστευτεί ο κόσμος για να τις μεταφέρει με ασφάλεια και ασφάλεια, εντός και εκτός δρόμου.
Η Toyota κάνει την πρώτη χρήση μιας νέας πλατφόρμας TNGA (Toyota New Global Architecture), η πρώτη που σχεδιάστηκε για ένα όχημα με πλαίσιο τύπου σκάλας. Η πλατφόρμα GA-F διατηρεί εξαιρετική ικανότητα εκτός δρόμου, προσφέροντας νέα οφέλη όσον αφορά την ακαμψία του αμαξώματος, την ισχύ και τη δυναμική ισορροπία, συμβάλλοντας στην επίτευξη βελτιωμένης οδικής συμπεριφοράς. Παρέχει τη βάση για την εισαγωγή νέων τεχνολογιών, τη μείωση του συνολικού βάρους, τη μείωση του κέντρου βάρους του οχήματος και τη βελτίωση της ασφάλειας.
Συνολικά το νέο Land Cruiser είναι 200 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Έχουν επίσης τοποθετηθεί νέα συστήματα ανάρτησης, ενώ η απόδοσή τους δοκιμάστηκε στο όριο από την εμπειρία του εξαντλητικού Ράλι Ντακάρ. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα SUV που δεν είναι μόνο πολύ ικανό, αλλά είναι επίσης εύκολο για τον οδηγό να ελέγχει, εντός και εκτός δρόμου.
Οι τεχνικοί της Toyota εστίασαν στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής άρθρωσης των τροχών, διατηρώντας την επαφή των ελαστικών με το ανώμαλο έδαφος και βελτιώνοντας το κράτημα στο δρόμο, μέσω του πρώτου ηλεκτρονικού συστήματος δυναμικής ανάρτησης E-KDSS (Electronic Kinetic Dynamic Suspension System). Το νέο Land Cruiser 300, είναι επίσης το πρώτο Toyota που υιοθετεί ένα Multi-Terrain Monitor, το οποίο δίνει στον οδηγό μια πραγματική εικόνα της επιφάνειας του δρόμου κάτω και γύρω από το όχημα και τη θέση των τροχών. Το σύστημα Multi-Terrain Select ελέγχει αυτόματα την ποιότητα της επιφάνειας οδήγησης και υιοθετεί τον πιο κατάλληλο τρόπο οδήγησης.
Την κίνηση του Land Cruiser αναλαμβάνουν νέα μηχανικά σύνολα V6 twin-turbo. Πρόκειται για τον βενζίνης 3.5 λτ. ισχύος 415 ίππων και 650 Nm ροπής και το ντίζελ των 3.3 λτ. με 309 ίππους και 700 Nm ροπής. Και τα δύο μοτέρ είναι διαθέσιμα με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων, μια μονάδα που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 περίπου 10% σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο παραγωγής.
Το νέο Land Cruiser 300 διατηρεί τις διαστάσεις του τρέχοντος μοντέλου, συμπεριλαμβανομένου του συνολικού μήκους και πλάτους, του μεταξονίου και των γωνιών αναχώρησης και προσέγγισης.
Επίσης, έχει γίνει σημαντική πρόοδος στην ασφάλεια, από την ενισχυμένη στιβαρότητα της κατασκευής του οχήματος και τα εξελιγμένα συστήματα για ασφαλή οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες, έως τα αναβαθμισμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού που παρέχονται από τη δεύτερη γενιά Toyota Safety Sense.
Η Toyota θα λανσάρει το νέο Land Cruiser από αυτό το καλοκαίρι.